AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #41 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråden handler ikke om deg. Anonymkode: c44b5...8e1 Tråden handler om kvinners selvrespekt og egen seksualitet. Så den handler om nesten alle medlemmer på Kvinneguiden. Kvinners egen sexlyst og hva vi tenner på og er komfortabel med. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet mitt er at jeg kan ikke ta meg av alle mannfolkene alene! Jeg behøver at flere kvinner får seg selvrespekt og kan være med å dra lasset! Dessverre består de fleste trådene her inne av kvinner som ønsker å lære å - deepthroate fordi mannen ønsker det - svelge fordi mannen ønsker det - ha analsex fordi mannen ønsker det - ha et seksuelt forhold uten følelser fordi mannen ønsker det - tåle å bli brukt og kastet til siden, uten å gi opp Hvis du ikke ser disse trådene innimellom all din tilfredshet, neivel, det kan ikke jeg hjelpe med. Men om du ser etter, så finnes det i hopetall. Og bra menn som ser etter selvsikre, dominerende og bitchy kvinner, finnes også i hopetall. Anonymkode: c44b5...8e1 De fleste lager tråder med et eller anna problem. Han er ego i senga, for lite sex etter hennes smak, man får ikke til x eller y seksuelt, man orker selv ikke sex etc. Folk er ulike og dynamikken er ulik. Ei og samme dame kan også lage ulike tråder, kanskje orka han ikke i januar og hun ikke i oktober. Kanskje prøver hun å skjønne preferanse til den nye typen, eller sine egne ønsker i det forholdet. Iblant ønsker noen oppriktig sex uten følelser, iblant er det et trist rop om hjelp fordi det er vondt å få for lite hele tida, enten det er fra en ff man vil skal være kjæreste eller fra en ektefelle man får sex av men ikke nærhet, ømhet og kjærlighet. En dugnad med mer selvrespekt og sunn grensesetting, og mer fokus på kvinners eget velbehag, høres flott ut. Du kan jo starte selv, og rapporter hvordan det går for deg (pun intended). Anonymkode: d3887...1dc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #42 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dugnad med mer selvrespekt og sunn grensesetting, og mer fokus på kvinners eget velbehag, høres flott ut. Du kan jo starte selv, og rapporter hvordan det går for deg (pun intended). Jeg har gjort det! Derfor applauderer jeg denne tråden! Den er etter min smak! Anonymkode: c44b5...8e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå