AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Jeg er i 30 åra, ensom osv. Har ikke tenkt på å date det siste halvåret pga pandemi og smittefrykt. Men kjenner nå at jeg potensielt ikke kan bare la livet gli forbi mens jeg sitter her å er redd. Hva gjør dere andre single i denne tiden? det er for min del ikke snakk om å date masse ligge rundt osv, men prøve å finne en partner. Så tar selvsagt forholdsregler før det evt skulle blitt noe seriøst. (Men det gjør jo neppe det nå, når det aldri har blitt det før). Lol. Hadde jo vært komisk om det var i denne tiden der man helst ikke skal omgås folk at man plutselig fant The One. Men kjenner terskelen er ganske høy for å bli fysisk med en date nå. Har jo knapt klemt mamma på et halvt år Anonymkode: 0f973...8e1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Tenker at det er en helt genial tid for å finne en seriøs kjæreste. Masse tid til å skille klinten fra hveten der det ikke spiller noen rolle om man holder avstand fordi man er fornuftig, har overdreven smittefrykt eller trenger en unnskyldning. Pluss man kan vise til at Høie har sagt det ikke er lov å ha ny kjæreste hver dag nå og man kun får ha sex med noen man tror man er kjæreste med resten av pandemien. Minst. Her er det både muligheter for å ta innersvingen på playere og finne en koselig kjæreste. Anonymkode: 00414...aa2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det er en helt genial tid for å finne en seriøs kjæreste. Masse tid til å skille klinten fra hveten der det ikke spiller noen rolle om man holder avstand fordi man er fornuftig, har overdreven smittefrykt eller trenger en unnskyldning. Pluss man kan vise til at Høie har sagt det ikke er lov å ha ny kjæreste hver dag nå og man kun får ha sex med noen man tror man er kjæreste med resten av pandemien. Minst. Her er det både muligheter for å ta innersvingen på playere og finne en koselig kjæreste. Anonymkode: 00414...aa2 Ja det er jo sant, og deilig at man har en grunn for å ikke kjenne på presset om å bli fysiske for fort. MEN, jeg sliter med tanken på at tenk om man på et tidspunkt får lyst å kysse eller være nærmere hverandre. Den terskelen er høy nå for å stikke tunga inn i en annens munn. Når man har blitt manisk med smitte og knapt nok har turt å være nærme noen på mange mnd Anonymkode: 0f973...8e1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Så lenge du ikke treffer 10 talls vis, og kan fortelle hvem du har hatt nærkontakt med ved eventuell smitte, er det vel bare å kjøre på?🤔 Anonymkode: 8a64b...fb8
thinkywinky Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Håndhilser man, gir man en klem, eller shaker man bare fot når man sier hei og hade i disse dager? 🙈 Jeg har vært på én date i coronatiden, og akkurat dette ble så rart...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du ikke treffer 10 talls vis, og kan fortelle hvem du har hatt nærkontakt med ved eventuell smitte, er det vel bare å kjøre på?🤔 Anonymkode: 8a64b...fb8 Men er jo redd for å bli smittet selv Anonymkode: 0f973...8e1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 8 minutter siden, thinkywinky skrev: Håndhilser man, gir man en klem, eller shaker man bare fot når man sier hei og hade i disse dager? 🙈 Jeg har vært på én date i coronatiden, og akkurat dette ble så rart... Man sier vel hei og hade uten noe av det Anonymkode: 0f973...8e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå