Gå til innhold

Barn, vipps og saldo. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har et barnekort fra en Eikabank. Noe det står du må ha for å få sjekket saldo i Vipps. Jeg har inne på min Vipps godkjent at hun kan se sin saldo. Alikevel står det saldo utilgjengelig. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: c7936...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om ikke alle banker har et "samarbeid" med vipps? Vi hadde DNB, da kunne vi se saldo. Nå har vi Nordea direct, og nå kan hverken vi voksne eller barn se saldo. 

Tror jeg leste om det et sted også, på vipps sine sider kanskje? 

Skrevet
8 minutter siden, gullhjerte skrev:

Lurer på om ikke alle banker har et "samarbeid" med vipps? Vi hadde DNB, da kunne vi se saldo. Nå har vi Nordea direct, og nå kan hverken vi voksne eller barn se saldo. 

Tror jeg leste om det et sted også, på vipps sine sider kanskje? 

Det stemmer, men det står at Eikabanker har saldofunksjon. Og det har min datter. Eldste datter har samme bank og får sett saldo🤔

TS

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer, men det står at Eikabanker har saldofunksjon. Og det har min datter. Eldste datter har samme bank og får sett saldo🤔

TS

Aha. Da vet jeg ikke helt. Kan det være at far også må godkjenne? 

Skrevet

Gjelder oss og, Haugesund sparebank. ene sønnen Viser saldo og andre ikke. Spør vi Vipps henviser de til banken, spør vi banken henviser de til Vipps 🤷🏼‍♀️😂🙈

Anonymkode: 8bcf0...baf

Skrevet

Har begge foreldre godkjent? Hvis dere er to?

Anonymkode: 931f0...2fd

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har begge foreldre godkjent? Hvis dere er to?

Anonymkode: 931f0...2fd

Hos oss har begge godkjent, men fortsatt bare ett barn som ser saldo. Veldig rart.

Anonymkode: 8bcf0...baf

Skrevet

Sjekk med banken

Anonymkode: 03737...274

Skrevet

Vi har også Eika, min datter får sett saldo. Venninnen hennes får ikke vipps til å funke I bruk engang. Så tror det er noen feilrettinger som må til fra vipps sin side 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...