Gå til innhold

Erfaringer med neseplastikk hos Westvik?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har saumfart hele internett og finner kun 5-6 anonyme innlegg her på KG om neseplastikk hos Dr. Westvik - utenom det, står det ingenting. Jeg har tenkt å dra på konsultasjon, men når han har vært aktiv i så mange år og spesialiserer seg på neser, blir jeg litt skeptisk av å ikke finne annet enn anonyme innlegg.

Har noen erfaringer med neseplastikk hos han? Kan dere i så fall skrive her eller sende meg en privat melding? Vil kun vite om du eventuelt ble fornøyd eller ikke, er så usikker på hva jeg skal gjøre

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Lucky87
Skrevet
On 8/22/2020 at 5:55 PM, Vicky277 said:

Jeg har saumfart hele internett og finner kun 5-6 anonyme innlegg her på KG om neseplastikk hos Dr. Westvik - utenom det, står det ingenting. Jeg har tenkt å dra på konsultasjon, men når han har vært aktiv i så mange år og spesialiserer seg på neser, blir jeg litt skeptisk av å ikke finne annet enn anonyme innlegg.

Har noen erfaringer med neseplastikk hos han? Kan dere i så fall skrive her eller sende meg en privat melding? Vil kun vite om du eventuelt ble fornøyd eller ikke, er så usikker på hva jeg skal gjøre

Lurer på det samme selv. Fikk du i det hele tatt noe svar på innlegget ditt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...