Gå til innhold

Proteinpulver favoritten deres!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en gang en konge protein Shake med smak av jordbær og banan. Spesielt med melk var det kjempe godt! Men husker ikke merket. Var sånn rund boks med 5 lbs, altså mellom 2 og 2,5 kg.

Unntatt denne har alltid banan og protein smakt ekkelt, alltid gått for sjokolade.

Har dere noen fAvoritter?

Anonymkode: 4e1de...c90

Skrevet

ISO whey zero fra biotec er det eneste pulveret huden min og magen ikke reagerer negativt på.

Anonymkode: c88a8...ba4

Skrevet (endret)
På 22.8.2020 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Jeg liker produktene fra Myrevolution. Har ikke smakt alle, men Mocca chocolate og choco peanut er veldig gode

https://myrevolution.no/proteinpulver

Anonymkode: 31de2...f04

Disse er gode, men vaniljesmaken er kvalmende. Sverger til mocca chocolate!

disse er også lave på karbohydrater for de som er opptatt av det

Endret av Sprinkle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke glad i tunge melkeprodukter og pleide alltid å bli dårlig etter jeg hadde proteinshakes før, så clear whey fra bodylab er det eneste jeg drikker. Det er et genialt konsept - i stedet for å måtte tvinge ned en tung og kvalmende shake, kan jeg ta et forfriskende glass med clear whey som smaker omtrent identisk som vanlig saft. Min favorittsmak er sweet orange. 

• Liker 1
Skrevet

nei jeg kaster ikke penger ut vindu. spiser skikkelig mat istedet

Anonymkode: d32d4...7a1

Skrevet
On 8/27/2020 at 12:14 AM, Lisa Rowe said:

Jeg er ikke glad i tunge melkeprodukter og pleide alltid å bli dårlig etter jeg hadde proteinshakes før, så clear whey fra bodylab er det eneste jeg drikker. Det er et genialt konsept - i stedet for å måtte tvinge ned en tung og kvalmende shake, kan jeg ta et forfriskende glass med clear whey som smaker omtrent identisk som vanlig saft. Min favorittsmak er sweet orange. 

Jeg kjøpte to av disse. Dessverre får jeg vondt i magen av søtstoffet de har brukt. Veldig dumt, for jeg er fan av konseptet. 😫

Anonymkode: 31de2...f04

Skrevet (endret)

Bruker idag 100% Whey Protein Isolat fra SELF, betaler vell rundt 800kr for 4kg

Kjøper på enten kost1 eller Extremefitness.no

brukt vanilje en del, men amt sjokolade, også prøvde sjokolade og banan.

Har egentlig brukt sykt mye forskjellig opp igjennom årene.
i starten gikk det svært mye i whey 80 fra gymgrossisten, en  billig slager var vell 4kg poser for kansje 500-600kr+-

Kjøpte 10kg poser fra bulkprotein.no en god periode også, men tror de har sluttet med det,kostet vell rundt 1000 lappen, og 1200 for en litt dyrere version med kasein også.

har også kjøpt 5kg protein isolate fra utlandet, Myprotein, min blir noe kostbart når man må betale for toll og gebyr.
Så det ble en kortvarig afære, selv om protein var meget god på smak.

Også brukt noe whey tech, sjokolade fra Proteinfabrikken,kansje ikke det beste jeg har smakt.

Framstår som veldig søt, ikke det reneste pulveret heller da det inneholder 13,8g karbohydrater pr 100g

Proteininnholdet ligger vell på 75%

Liker og bruke isolate idag, et god isolate ligger på godt over 80% protein

Men koster litt mer kan man si.

ikke uvanelig mellom 83-86g pr 100 😉

Endret av Sunset90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...