Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en voksen dame som har profil på en av de mest kjente datingsidene. Jeg har nøytrale bilder og en seriøs profil, og skriver at jeg ønsker å finne en mann for et seriøst forhold, og vil møtes og bli kjent. Likevel er det stadig menn som skriver som bare vil griseprate. De leder samtalen veldig fort inn på noe seksuelt og vil tydelig bare snakke om dette. Når jeg avviser det så trekker de seg og er ikke interessert i å bli kjent. Blir så lei av dette! Er det bare sånne menn på datingsider nå? For ordens skyld må jeg si at jeg ser på sex i et forhold som noe normalt og ønskelig, så det er ikke at jeg ikke liker sex og ikke vil ha det. Vil bare ikke snakke på nett med en masse fremmede menn om sex liksom. Det gir meg jo ingenting og jeg vil bli kjent med noen og møtes i virkeligheten. Er det umulig?

Anonymkode: 12a5d...f7c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en voksen dame som har profil på en av de mest kjente datingsidene. Jeg har nøytrale bilder og en seriøs profil, og skriver at jeg ønsker å finne en mann for et seriøst forhold, og vil møtes og bli kjent. Likevel er det stadig menn som skriver som bare vil griseprate. De leder samtalen veldig fort inn på noe seksuelt og vil tydelig bare snakke om dette. Når jeg avviser det så trekker de seg og er ikke interessert i å bli kjent. Blir så lei av dette! Er det bare sånne menn på datingsider nå? For ordens skyld må jeg si at jeg ser på sex i et forhold som noe normalt og ønskelig, så det er ikke at jeg ikke liker sex og ikke vil ha det. Vil bare ikke snakke på nett med en masse fremmede menn om sex liksom. Det gir meg jo ingenting og jeg vil bli kjent med noen og møtes i virkeligheten. Er det umulig?

Signerer denne! Laget nettopp en lignende tråd. Blir så oppgitt. Utrolig mange menn som kunne fått seg ett ligg om de opptrådte litt annerledes. De fleste damer liker å bli satt pris på og vartet litt opp, før de vurderer om de vil ligge med deg. En fyr på Tinder skrev til meg «pule» hvorpå jeg svarte nei. Da begynte han å argumentere om hvorfor jeg burde si ja. Altså? 🙄 Ok fyr utseende messig, så hadde han vært litt mer ydmyk og pratet om litt annet til vi hadde møttes noen ganger, så hadde det kanskje blitt noe på han. Det er svært få damer som blir kåt av griseprat med menn de ikke kjenner eller har følelser for. En kvinne må føle seg sett av en mann og bli vartet opp, først da, er det håp om at hun blir tent av litt dirty talk. Mange menn bommer totalt der.

Anonymkode: acd50...e6a

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

fyr utseende messig, så hadde han vært litt mer ydmyk og pratet om litt annet til vi hadde møttes noen ganger, så hadde det kanskje blitt noe på han. Det er svært få damer som blir kåt av griseprat med menn de ikke kjenner eller har følelser for. En kvinne må føle seg sett av en mann og bli vartet opp, først da, er det håp om at hun blir tent av litt dirty talk. Mange menn bommer totalt der.

Er ikke så sikker på at de bommer. En attraktiv mann som sender ut "pule?" Til 500 damer kan fort få noen ja.

Anonymkode: 0cc35...7c1

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne! Laget nettopp en lignende tråd. Blir så oppgitt. Utrolig mange menn som kunne fått seg ett ligg om de opptrådte litt annerledes. De fleste damer liker å bli satt pris på og vartet litt opp, før de vurderer om de vil ligge med deg. En fyr på Tinder skrev til meg «pule» hvorpå jeg svarte nei. Da begynte han å argumentere om hvorfor jeg burde si ja. Altså? 🙄 Ok fyr utseende messig, så hadde han vært litt mer ydmyk og pratet om litt annet til vi hadde møttes noen ganger, så hadde det kanskje blitt noe på han. Det er svært få damer som blir kåt av griseprat med menn de ikke kjenner eller har følelser for. En kvinne må føle seg sett av en mann og bli vartet opp, først da, er det håp om at hun blir tent av litt dirty talk. Mange menn bommer totalt der.

Det er jo helt tragisk hvordan de holder på. Jeg er enig med deg at mange flere menn nok hadde kunnet få sex hvis de oppførte seg annerledes på disse sidene. Det er ingen damer (hvertfall så få at det ikke er dem jeg velger å snakke om her) som liker sånt eller tenner på det, så du har en god beskrivelse av hvordan jeg opplever det. Det er trist at det er sånn, men det er godt å se at man ikke er alene om å oppleve det.

Hilsen TS

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så sikker på at de bommer. En attraktiv mann som sender ut "pule?" Til 500 damer kan fort få noen ja.

Anonymkode: 0cc35...7c1

Attraktive menn holder ikke på sånn, det er min erfaring. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de er ikke bare slike menn på datingsider, det er mange av de ja slik dere fremstiller det :)  Da må du bare blokkere og gå videre, aldri ta det videre med slike. Vær kritisk til dette, aldri diskutere det med slike menn, og aldri irettesette de. Bare blokkere de! Så er du åpen for alle andre, date og se om det er noe der. Om de har bilder eller ikke! Drit i det, forlang bilder når man har funnet den som ikke har det, før et treff. Date og se hva det er for noe. Har aldri opplevd at en eneste kvinne har nevnt sex med et ord de jeg snakker med, slik sett er vi menn bedre stilt. Sex er noe jeg aldri tar opp før det har gått flere treff, og jeg føler meg trygg på kvinnen og ser at det er "innenfor". Som oftest nevnes det aldri fra min side, det bare kommer helt naturlig over tid.

Anonymkode: bfd53...d2a

• Liker 3
Skrevet

Bla bla bla. Hver dag postes tråder om de håpløse menna. Tror dere virkelig det bare er menn som er opptatt av dette, at vi går rundt og er griser bare for oss selv?

Stikk fingern i jorda og forstå at de fleste damer også tidlig vil finne ut om de er kompatible i senga. 

Voksne mennesker bør ikke ha problemer med å prate om sex, det er helt naturlig hvis man synes det er viktig. 

Er det like ikke viktig for den andre, går man videre uten å kaste bort for mye tid på viss vass.

Anonymkode: e5289...057

Skrevet

Første chat-samtalen bør streife innom sex på linje med hobbyer, interesser, yrke, politikk etc.

Anonymkode: e5289...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...