AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Hei, jeg har to korthårete katter og de røyter noe så sykt! Noen som har tips? Jeg tenkte på å skifte maten, den heter Royal Canin Hair & Skin, lurte på om det kan være den. Føler ikke det hjelper å børste dem, tåler litt hår altså, men nå er det sånn man tar såvidt i dem så er hele hånden full! Kan ikke huske det har vært sånn før 😅😂 Anonymkode: 62d54...efa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Katter røyter på denne tiden av året, er ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: 7db8c...95d 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Har du testet å bruke en «furminator» hver dag? Den ... river (ikke på en smertefull måte) ut alle løse hår som ville falt av 😅 Disse finnes i alle mulige størrelser, til både langhåret og korthåret 😸 Anonymkode: 5fe60...20f
Anzii Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Som ab over sier er det tiden for det nå. Men prøv gjerne fôrbytte også, kan være det☺️ jeg har en langhåret katt, og det tar aldri slutt med løse hår🙈
Anzii Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du testet å bruke en «furminator» hver dag? Den ... river (ikke på en smertefull måte) ut alle løse hår som ville falt av 😅 Disse finnes i alle mulige størrelser, til både langhåret og korthåret 😸 Anonymkode: 5fe60...20f Ikke Ts - men takk for tips!! Den så jo helt genial ut. Har du egne erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Regelmessig børsting. Jeg gir katten lakseolje på fôret, den har blitt blankere i pelsen og røyter noe mindre. Anonymkode: 5ab01...3a6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Tusen takk for svar! Krysser fingrene for at det blir bedre med årstiden. Har prøvd lakseolje, men da spiser de ikke maten 😂 Skal definitivt sjekke ut furminator! Anonymkode: 62d54...efa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, Anzii skrev: Ikke Ts - men takk for tips!! Den så jo helt genial ut. Har du egne erfaringer? Jeg har en selv, men er ikke god til p bruke den, da mine katter hater den 😅 han ene begynner å knurre bare jeg så vidt berører ham med den 😂 Han andre som røyter mest kan la seg greie litt, men ønsker mest å angripe og bite i stykker greia. Men når det er sagt, så får den masse masse skryt! De gangene jeg får holde på, får jeg av masse. Så den virker, bare katten er med på leken, tror kanskje du bør ha mange små omganger i løpet av hele dagen. Anonymkode: 5fe60...20f 1
Blålilla Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 Vi bruker Equi Groomer. Grer henne med den ute, og det er vanvittige mengder som faller av. Høres lurt ut å skifte for også. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Jeg koster pelsen, og så fukter jeg hendene (veldig lite vann og pus blir ikke våt) og stryker over etterpå for å få med alle hårene som har løsnet men ikke kommet i kosten. (Samme metode som å få hår ut av teppe med fuktige gummihansker). Tror det funker best på korthårede puser 🤔 Anonymkode: 6dfd6...f29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå