AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Har drukket lite vann den siste tiden, og la nylig merke til at jeg var veldig dehydrert. Kroppen ble større til tross for at jeg spiste lite, tungen min hovnet opp, jeg ble hvit/veldig blek inni munnen, svimmel, jeg fikk muskelkramper og musklene hovnet opp. Jeg ble ikke tørst eller sulten, så jeg kom ikke på å verken spise eller drikke noe særlig. Jeg la merke til disse symptomene for to dager siden. Jeg begynte da å drikke store mengder vann, og har blitt bedre. Jeg har fremdeles symptomer, men de er mildere. Jeg har også blitt synlig tynnere. Ble overrasket over hvor tynn jeg egentlig er. Jeg er nå litt bekymret for hvordan nyrene mine har det, eller om det kan være noe annet galt med kroppen. Kan jeg bare fortsette å drikke mye vann og satse på at alt står bra til? Anonymkode: a44a9...dd5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Du må ikke glemme å få i deg salt. Vann inn i kroppen uten å tilføye salt, betyr at kroppen ikke tar det opp. En tur til legen høres ikke helt feil ut heller, da en ikke bør klare å komme seg så langt uten mat og drikke at man blir såpass dehydrert. Jeg har selv hatt dager nå i varmen hvor jeg har vært det, men da sier kroppen i fra at NÅ må jeg drikke eller besvime. Anonymkode: 72cdb...636
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå