Gå til innhold

Tips til tinder profil for kvinne 37 år?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg har gjort så langt er:

- Flere profil/ kroppsbilder. Ikke bikini/lettkledd, solbriller, Prekestolen, venninner, barn eller dyr med på bildene.

- Jeg er 186 så jeg skriver høyden min i bio, men har ikke noe krav til hans høyde

- Jeg skriver noen stikkord om mine interesser

- Jeg har ikke med noe negativt som feks tattoveringer/ufør sveip venstre. Det er heller ikke beskrevet noen krav til mannen.

Noen tips til hvordan jeg kan forbedre profilen min og gjøre den enda bedre?

Anonymkode: d88a3...04f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg har gjort så langt er:

- Flere profil/ kroppsbilder. Ikke bikini/lettkledd, solbriller, Prekestolen, venninner, barn eller dyr med på bildene.

- Jeg er 186 så jeg skriver høyden min i bio, men har ikke noe krav til hans høyde

- Jeg skriver noen stikkord om mine interesser

- Jeg har ikke med noe negativt som feks tattoveringer/ufør sveip venstre. Det er heller ikke beskrevet noen krav til mannen.

Noen tips til hvordan jeg kan forbedre profilen min og gjøre den enda bedre?

Anonymkode: d88a3...04f

Gode bilder og et klart bilde av hode og ansiktet. Litt kroppsbilder med klær på, men det gjør ikke noe om du er iført treningstøy les tights. Gjerne ta med et bilde av det du jobber med hvis det er mulig. Selfie er turn off.

I bioen tar du med alder, hvem du er og hva du søker. Har du barn skrives det samt samværsuker. Hobbyer og generelt hva du er opptatt av er bra synes jeg.

Ikke ta med noe negativt. Tattiser er greit du får frem på bilder om du har en del av dem. 

Nå blir det mye lettere for en usikker mann å se om du passer eller ikke. 😄

Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er på rett spor. Det er du som er interessant,  så ingen bilder av blomster og utsikt, og husk: for guds skyld ingen filter! 

M52

Anonymkode: f123b...23c

• Liker 1
Skrevet

Ikke Prekestolen, det har 99% andre og er kjedelig. Helfigur i bikini liggende i vannet på en strand er mye bedre.

Anonymkode: a80e6...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...