Gå til innhold

Dumpet for noen andre? Tror dere de varer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er 29år og kommer egentlig fra samme sted, men han jobber borte for en periode på noen år. Vi har datet/vært sammen i cirka 1,5år, og vært bestevenner flere år før dette. Pga langdistanse har vi møttes 1-2 ganger i måneden. Intens forelskelse, dyp connection, og han har sagt han aldri har hatt et sånt forhold med noen andre. At han aldri har vært så sårbar, åpen eller forelsket i noen andre. Jeg har møtt familien hans, og blitt god venn med hans venner, som alle liker meg. Han har sagt jeg er "drømmedama". Siste gangen vi møttes virket han veldig forelsket, sendte søte meldinger, vi hadde masse og kjempebra sex og bra samtaler. Begge er tryggere på hverandre enn vi har vært med noen andre. Det er mye tiltrekning fremdeles når vi er sammen, men vi har roet oss litt til hverdags når vi ikke er sammen. Fordi vi har vært trygge på hverandre. Han har alltid sagt han stoler på meg, og jeg har alltid stolt på han. 

Pga corona var han borte seks uker uten at vi fikk møttes i sommer, da det også kolliderte med at jeg bodde hos familie lenger borte. Vi avtalte å møtes med en gang han kom hjem, men en uke før var han på fest hvor han overnattet, og der hadde han møtt en annen jente (som han også har møtt tidligere). Etter dette la de hverandre til på Facebook, instagram og snapschat oppdaget jeg. Etter festen tok han plutselig ingen kontakt med meg, og all respons var kald og avvisende. Han sa at han "hadde mye å gjøre på jobb, og ikke fikk snakket med noen", men jeg oppdaget at hver dag etter den festen var han sinnsykt aktiv på snapchat. Vanligvis sender han 30-40 snaps om dagen, men nå var det 200-300 (som aldri har skjedd i perioden vi har datet, selv ikke med meg). 

Han ignorerte meg, men møtte meg til slutt. Han sa at vi hadde hatt det "helt topp, men følelsene hadde forsvunnet plutselig pga avstanden". Jeg spurte om han hadde møtt noen andre, men han sa nei. Han var veldig avvisende og bestemt i valget, nesten som at han var "utro" mot henne ved å bare være med meg. Etter dette har jeg ikke hørt et ord. 

Jeg er så knust, såret og sjalu. Vi snakket om resten av livet sammen, det var han jeg skulle gifte meg og få barn med. Jeg sjekker selvfølgelig hva han gjør fremdeles, og de fire siste ukene fra det ble slutt har de snakket kontinuerlig sammen (200-300 snapper om dagen fremdeles). Jeg håper dette er rebound, men det må være mer hvis de snakker så mye. 

Han var veldig "ferdig" med singelperioden, vi er begge 29 og klare for å slå oss til ro. Jeg er snart ferdig med en god utdannelse, vi eier begge leilighet, og begge har sikre jobber. Han var veldig klar for "hus og barn", og sa at han ikke følte at jeg var "helt der som han". 

Jenta er 22 år og bor i en liten by cirka to timer fra oss, jeg ser at fler av vennene hennes har fått barn, men det virker som hun bare fester og ikke har noen fremtidsplaner enda (som er helt greit, hun er ganske ung), hun legger ut jålete bilder i sosiale medier, og jeg har stalket hva hun gjør og interesser, og de tilsynelatende ingenting til felles. 

Jeg gruer meg til de møtes igjen, for da vet jeg jo at sex vil komme opp. Jeg syntes det er rart at han kan gå lei av meg på noen uker, men holde koken med henne på snapchat så lenge. Hva er det han tenker med? Han vil hvert fall ikke flytte dit hun bor, det er midt i ingenmannsland, og han kjenner ingen andre der. 

Hva tror dere? Klamrer han seg til henne for å ikke være lei seg, eller er det genuin interesse? Kan man bli så forelsket på noen få dager? Det gikk fem dager fra de snakket sammen til han gjorde det slutt... 

Anonymkode: 9bce4...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dumpa min eks som jeg hadde vært sammen med i 5 år, for en jeg traff på byen. Vi er sammen på tredje året nå. Så det varierer. Noen ganger så holder man sammen med noen bare fordi, og så merker man at man ikke var ordentlig forelska når man plutselig møter den perfekte. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gruer meg til de møtes igjen, for da vet jeg jo at sex vil komme opp. Jeg syntes det er rart at han kan gå lei av meg på noen uker, men holde koken med henne på snapchat så lenge. Hva er det han tenker med? Han vil hvert fall ikke flytte dit hun bor, det er midt i ingenmannsland, og han kjenner ingen andre der. 

Hva tror dere? Klamrer han seg til henne for å ikke være lei seg, eller er det genuin interesse? Kan man bli så forelsket på noen få dager? Det gikk fem dager fra de snakket sammen til han gjorde det slutt... 

Han har gjort sitt valg! Ikke utsett deg for dette at du følger med på hva han bedriver ovenfor andre kvinner. Alle snappene trenger ikke bare være med en spesiell kvinne. Han kan ha flere på gang også. 2-3 hundre på en dag er ekstremt mye og det virker rart at det skal bare være med en person. Han kan også hatt denne relasjonen gående lenger en du vet om. Så om jeg var deg? Bare blokker alt sammen, sørg deg ferdig over denne fadesen og kom deg videre. Finn en annen mann som bare vil ha deg, du er jo enda ung og har alle muligheter. Den muligheten som er kjørt nå er denne, bare ikke gjør deg så liten at du biter deg fast i han, og ender i et hekt du vil slite med å komme deg ut av.

Selv om han skulle havarere det han nå har startet? Aldri vurder å ta han tilbake i ditt liv. Gjør han dette en gang? Han kan fort finne på  å gjøre det flere ganger. 

Skrevet

Du har diktet opp en lang og detaljert historie basert på ekstremt få holdbare fakta. Det sier seg selv at mye av dette du tror du «vet» vil være feil.

Spar deg. Det eneste som er sikkert er at dere er slått opp, og du bør komme deg videre. Han har vært ganske tydelig med deg. 

Og slutt nå for Guds skyld å stalke snapscoren hans. 

Anonymkode: 96028...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...