Gå til innhold

Ny bil - tre barneseter

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så feil kan man altså ta. Her er det den av oss med innovertiss som har mest ansvar på jobb. Hjemme så deler vi på det, og det er selvfølgelig veldokumentert i samboeravtalen, livsforsikringene og testamentet vårt 😉

Poenget var at forslagene faktisk har en målgruppe større enn de som oppgraderer fra pappas Porsche 😉 Skjønte ikke poenget med å slenge med leppa mot brukeren som kom med de.

Anonymkode: 7903d...5f8

Da har du alt på stell, og jeg kan sove godt i natt. Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, frk.jus skrev:

Det er all grunn til å tro at du forstod utmerket godt hva som lå i min kommentar, og i alle fall er det åpenbart at jeg traff en nerve - i alle fall hos deg. Da var jeg tydelig nok.

Hvorfor du tilsynelatende vet så lite om økonomi, biler og bilpriser er imidlertid ikke helt tydelig. Men noe sier meg at du fikk hjelp til boligkjøp av mor og far.

Og hvis du ønsker tips om en åpen båt med plass til hele familien, så kan jeg anbefale Riva Iseo.  Det er et «utmerket forslag». 

Haha, det er jo helt åpenbart ut fra den passive aggresjonen som gjennomsyrer innleggene dine at det er vi som snarere heller treffer en nerve hos deg enn motsatt ;) 

Hvorfor så bitter? Var målet ditt å treffe en nerve hos «sånne som meg»? Jeg aner fortsatt ikke hva som lå til grunn i din kommentar, annet enn de åpenbare mindreverdighetskompleksene og feilaktige antakelser om andres privatøkonomi; forhold du har svært liten innsikt i. 

Du får tutle rundt i Ford Galaxyen din så lenge du bare vil for meg, ha en fin kveld😘

Anonymkode: 7ddae...67d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er jo helt åpenbart ut fra den passive aggresjonen som gjennomsyrer innleggene dine at det er vi som snarere heller treffer en nerve hos deg enn motsatt ;) 

Hvorfor så bitter? Var målet ditt å treffe en nerve hos «sånne som meg»? Jeg aner fortsatt ikke hva som lå til grunn i din kommentar, annet enn de åpenbare mindreverdighetskompleksene og feilaktige antakelser om andres privatøkonomi; forhold du har svært liten innsikt i. 

Du får tutle rundt i Ford Galaxyen din så lenge du bare vil for meg, ha en fin kveld😘

Du kunne latt dette lidde og slikket sårene dine, men velger heller litt meta-tematikk. Ingen nerve er truffet hos meg - det skulle i så fall vært et mysterium hvilken nerve det kunne vært tale om. Det store mysteriet er imidlertid hvordan du forvillet deg inn i en tråd med biler som tema. Hvis du hadde kjent yttermålene til en Galaxy hadde du ikke antatt at det var en bil man kan "tutle" rundt i. 

Skrevet
7 minutter siden, frk.jus skrev:

Du kunne latt dette lidde og slikket sårene dine, men velger heller litt meta-tematikk. Ingen nerve er truffet hos meg - det skulle i så fall vært et mysterium hvilken nerve det kunne vært tale om. Det store mysteriet er imidlertid hvordan du forvillet deg inn i en tråd med biler som tema. Hvis du hadde kjent yttermålene til en Galaxy hadde du ikke antatt at det var en bil man kan "tutle" rundt i. 

Jeg har ingen sår å slikke, og det er ordentlig fascinerende å bevitne hvordan du klarer å trekke krigsmetaforer inn i en tråd som handler om bilseter. 
Du har åpenbart en klar formening om at du «traff en nerve» hos meg, det forekommer meg så søkt at hvis du sitter med samme følelse forstår jeg godt at du synes det er et stort mysterium. Jeg tror hverken du har barn, har noensinne montert et bilsete eller vet spesielt mye om familiebiler annet enn det du klarer å Google deg frem til underveis i diskusjonen; det store mysteriet her er i virkeligheten hvorfor du fortsetter å skrive her inne når ditt eneste insentiv var å antyde at folk som kjører helt vanlige, store familiebiler er hjelpesløse pappagutter og -jenter med megalomane årslønner🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Takk for svarene. Nå blir det lettere å finne noe. 

Anonymkode: 7596e...57c

Skrevet

Vi har en ford mondeo, går akkurat i den😊

Anonymkode: 3a39e...62c

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen sår å slikke, og det er ordentlig fascinerende å bevitne hvordan du klarer å trekke krigsmetaforer inn i en tråd som handler om bilseter. 
Du har åpenbart en klar formening om at du «traff en nerve» hos meg, det forekommer meg så søkt at hvis du sitter med samme følelse forstår jeg godt at du synes det er et stort mysterium. Jeg tror hverken du har barn, har noensinne montert et bilsete eller vet spesielt mye om familiebiler annet enn det du klarer å Google deg frem til underveis i diskusjonen; det store mysteriet her er i virkeligheten hvorfor du fortsetter å skrive her inne når ditt eneste insentiv var å antyde at folk som kjører helt vanlige, store familiebiler er hjelpesløse pappagutter og -jenter med megalomane årslønner🤷🏻‍♀️

Hva AnonymBruker tror om meg er jeg ikke opptatt av. At du holder fast på at Volvo XC90, Tesla Model X type og Ford Explorer, hvorav sistnevnte knapt finner på norske veier, sier sitt om det meste, og det er ikke urimelig å forvente at du må tåle at folk utenfor din verden reagerer på slike snodigheter. Men du tåler det altså ikke, og har nok mer på hjertet. Det er i så fall helt greit.

Skrevet
30 minutter siden, frk.jus skrev:

Hva AnonymBruker tror om meg er jeg ikke opptatt av. At du holder fast på at Volvo XC90, Tesla Model X type og Ford Explorer, hvorav sistnevnte knapt finner på norske veier, sier sitt om det meste, og det er ikke urimelig å forvente at du må tåle at folk utenfor din verden reagerer på slike snodigheter. Men du tåler det altså ikke, og har nok mer på hjertet. Det er i så fall helt greit.

Ikke samme anonym du krangler med. Jeg som foreslo de bilene. Grunnen var enkel; vi venter nummer tre og har sett på disse som alternativ for oss. Ts sa ingenting om økonomi eller prisklasse, kun du som antyder at hun ikke ønsker tips om biler i den prisklassen. Faktumet er at disse tre bilene har plass til tre barneseter. Tips levert!

Anonymkode: 18e3d...256

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke samme anonym du krangler med. Jeg som foreslo de bilene. Grunnen var enkel; vi venter nummer tre og har sett på disse som alternativ for oss. Ts sa ingenting om økonomi eller prisklasse, kun du som antyder at hun ikke ønsker tips om biler i den prisklassen. Faktumet er at disse tre bilene har plass til tre barneseter. Tips levert!

Anonymkode: 18e3d...256

Fort gjort å gå surr i alle disse anonyme... Og så klarer jeg liksom ikke å gi meg når jeg merker at noen hisser seg opp... 

Husk forresten - neste gang du gir tips - at det kommer veldig an på hva slags seter man prøver. Noen avskriver biler fordi de ikke har prøvd dem med "riktige" seter, mens andre tipser om biler som egentlig bare passer med en spesiell setemodell. 

Når det er sagt håper jeg vi til slutt får vite hva slags bil de endte opp med. 

Gjest Hummel34
Skrevet (endret)
På 21.8.2020 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Endret av Hummel34
Skrevet

Ford c max, Kia carens

Anonymkode: df21b...fcd

Skrevet

Vi har Ford Galaxy. Den har vi tre barneseter i. Det er også veldig praktisk med seter helt bakerst, så vi har plass til å ta med venner hjem fra barnehagen. Det er jo ikke en spesielt pen bil, men det venter jeg med til barna har blitt litt større. Akkurat nå er den veldig stor og praktisk😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...