Gå til innhold

Dere radikale-feminister altså..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skjedde kanskje det mest absurde i mitt liv.. Jeg var på vei inn til et bygg, og holdt døren for en dame som også skulle inn. 5 sekunder senere sier damen: "Jeg klarer å holde døren selv. Er du en kvinnehater? Tror du ikke vi kvinner klarer å åpne en dør selv?". Da lo jeg og begynte å skjelle henne litt ut, kalte henne for en traktorlesbe. Prøv å forestill deg en radikal feminist i hodet; Ja, hun så sånn ut.. 
Fortalte det til samboeren min nettopp.. Hun syntes det var minst like absurd..😬

Synes ikke dere damer at dette er VELDIG trist? At personer som henne ødelegger begrepet "feminisme".  

Anonymkode: b480d...acd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kalte du henne «traktorlesbe»?

Anonymkode: 2c48e...1bd

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor kalte du henne «traktorlesbe»?

Anonymkode: 2c48e...1bd

Fordi hun begynte å skjelle meg ut etter at jeg holdt døren for henne.. Derfor kalte jeg henne for en traktorlesbe..

Skrevet

Det må jo faktisk være troll.

• Liker 3
Skrevet

Folk reagerer og blir sinte på hva som helst om dagen.

Anonymkode: b1769...b32

• Liker 3
Skrevet

Jeg smiler alltid og sier takk hvis noen holder døren oppe for meg. Normal folkeskikk. Du skulle ha spart deg å "skjelle henne ut" da, og kalle henne for traktorlesbe.. Det hadde vært bedre hvis du bare sa, "prøvde bare å være hyggelig" eller noe i den duren.

Det finnes en del absurde personer der ute, det er sikkert og visst.

• Liker 6
Skrevet
Just now, Humle Brumle said:

Troll? Hva søren du snakker om.. Skjedde i dag morges!

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes ikke en slik ideologisk galning ødelegger feminisme. Har aldri opplevd noe sånt i hele mitt liv og jeg er ingen tilhenger av å generalisere ut fra få ekstreme eksempler. Jeg kan ikke fly rundt og hindre folk i å være koko. Du får ta ansvar for å se at det finnes et mye større bilde selv.

Anonymkode: cc98a...42e

• Liker 4
Skrevet
Just now, Callisto83 said:

Jeg smiler alltid og sier takk hvis noen holder døren oppe for meg. Normal folkeskikk. Du skulle ha spart deg å "skjelle henne ut" da, og kalle henne for traktorlesbe.. Det hadde vært bedre hvis du bare sa, "prøvde bare å være hyggelig" eller noe i den duren.

Det finnes en del absurde personer der ute, det er sikkert og visst.

Joda. Sa at jeg bare ville være hyggelig, men hun fortsatte å skjelle meg ut i 5 minutter. Da nådde jeg bristepunktet.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll? Hva søren du snakker om.. Skjedde i dag morges!

Håper ikke du bor i samme blokk som henne det hadde vært noe dritt. Trodde det egt var folkesikk å holde opp dører for perspnen bak deg, og ikke hadde noe med feminisme å gjøre. Men selv om du ble irritert så trengte du ikke bruke lesbe som skjellsord. Hva har lesbiske gjort mot deg? Si heller jævla tulling eller no.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Humle Brumle said:

Jeg klarer heller ikke å tro på dette.

Anonymkode: 00cef...be1

• Liker 3
Skrevet
Just now, Humle Brumle said:

Håper ikke du bor i samme blokk som henne det hadde vært noe dritt. Trodde det egt var folkesikk å holde opp dører for perspnen bak deg, og ikke hadde noe med feminisme å gjøre. Men selv om du ble irritert så trengte du ikke bruke lesbe som skjellsord. Hva har lesbiske gjort mot deg? Si heller jævla tulling eller no.

Nr 1. Bor i enebolig.. 
Nr 2. Var så høflig som det gikk an å være, men hun fortsatte og fortsatte.. 
Nr 3. Traktorlesbe har ingenting med en normal lesbe å gjøre.. Det er et begrep for en radikal feminist med kort blått hår og stygge briller. Har en god kollega som er lesbisk.

Lese litt, før du skriver rett ut ..

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nr 1. Bor i enebolig.. 
Nr 2. Var så høflig som det gikk an å være, men hun fortsatte og fortsatte.. 
Nr 3. Traktorlesbe har ingenting med en normal lesbe å gjøre.. Det er et begrep for en radikal feminist med kort blått hår og stygge briller. Har en god kollega som er lesbisk.

Lese litt, før du skriver rett ut ..

Skjønner ikke hvorfor det er så fælt å ha kort hår og stygge briller. Jeg har langt hår, men hår under armene, er jeg traktorlesbe da, selv om jeg er hetero? Hvor går grensa?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor det er så fælt å ha kort hår og stygge briller. Jeg har langt hår, men hår under armene, er jeg traktorlesbe da, selv om jeg er hetero? Hvor går grensa?

Da må du lese om igjen.. Skrev dette "Det er et begrep for en radikal feminist med kort blått hår og stygge briller. Har en god kollega som er lesbisk". Søk opp begrepet på google, så skjønner du hva jeg snakker om.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må du lese om igjen.. Skrev dette "Det er et begrep for en radikal feminist med kort blått hår og stygge briller. Har en god kollega som er lesbisk". Søk opp begrepet på google, så skjønner du hva jeg snakker om.

Poenget er at det er liksom ikke noe folk sier lenger eller bruker som skjellsord. Skjønner at du ble sinna og perpleks, men det er litt som å kalle folk homo og hore - man holder seg liksom for god for den type kategoriseringer. Men men, nå er jeg utenfor trådens tema. Bare så lenge siden jeg har hørt noen bruke ordet traktorlesbe.

• Liker 3
Skrevet

Ja dette skjedde helt sikkert.

Anonymkode: 7b339...e3f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag skjedde kanskje det mest absurde i mitt liv.. Jeg var på vei inn til et bygg, og holdt døren for en dame som også skulle inn. 5 sekunder senere sier damen: "Jeg klarer å holde døren selv. Er du en kvinnehater? Tror du ikke vi kvinner klarer å åpne en dør selv?". Da lo jeg og begynte å skjelle henne litt ut, kalte henne for en traktorlesbe. Prøv å forestill deg en radikal feminist i hodet; Ja, hun så sånn ut.. 
Fortalte det til samboeren min nettopp.. Hun syntes det var minst like absurd..😬

Synes ikke dere damer at dette er VELDIG trist? At personer som henne ødelegger begrepet "feminisme".  

Har opplevd noe lignende, på jobb en gang.

Helt kokos.

Anonymkode: 7b9e1...3bb

Skrevet

Og i dag spiste jeg en magisk burrito og dreit ut en flokk flygende griser.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig å bli sur for at du var snill og holdt opp døra for henne. Herregud. Kvinnehater fordi du gjorde en hyggelig gest. Tragisk... Når det er sagt var det unødvendig å kalle henne traktorlesbe da... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...