AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Jeg er virkelig helt lost når det kommer til alt dette tekniske. Nå er Tlf min full av bilder/videoer , som jeg vil slette fra Tlf, men fortsatt ha i iCloud. Når jeg skal slette står det «Dette bildet vil bli slettet fra iCloud- bildebibliotek på alle enhetene dine» hva mener de? Blir det slettet fra Tlf og iPad? Men blir liggende i iCloud? Eller slettes de for godt? Er så redd for å miste bildene 😅 Anonymkode: 1bb51...309 1
tdm900 Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 (endret) Jada, det blir også slettet fra iCloud. Det du må gjøre da, er å gå inn i iCloud, laste ned alle bilder til data'n, eller alle de du vil ta vare på, og så begynner å slette unna på tlf. Da slettes også de fra iCloud. Det er en begrenset plass der også, mener jeg. Endret 22. august 2020 av tdm900
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Hei, tusen takk for svar. Jeg fant ut av det i går. Jeg kunne slå av «nedlast alle bilder til iCloud» (noe i den duren😅) for så å slette alt på Tlf, og alt ble liggende på iCloud (håper jeg, hadde jeg ikke lastes ned alt dit, mistet jeg nok en del... men men) Anonymkode: 1bb51...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå