Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Kari N
Skrevet
nei, har ikke problemer med å prate med damer med store pupper og utringede overdeler.

om blikket faller på kløfta, en skulderen, knærne hennes, betyr ikke så mye for meg.

har heller ikke problemer med å prate med folk mens jeg eller de er nakne i garderoben. Pleier ikke la blikket vandre nevneverdig over kroppen til kvinner jeg prater med enten de er påkledd eller avkledd, stort sett ser jeg på dem i ansiktet, og går blikket andre steder, så gjør det det.

er ikke redd for å bli sett på som lesbisk selv om jeg legger merke til en kløft hos en samtalepartner.

Akkurat det jeg hadde tenkt å svare også.

Men det kan hende jeg noen ganger ser ekstra godt på noen kvinners bryster (påkledde, nakne, med eller uten utringning), rett og slett fordi de er utrolig vakre. :)

Videre kan jeg ikke forstå at utringning = tacky. Noen ganger stemmer det, men synes de aller fleste utringningene er pene jeg. Og har i alle fall lite med kvinnekamp å gjøre (så fremt ikke kvinnen gjør puppene og kroppen sin til objekt bevisst?). Kvinnekroppen er jo like naturlig og vakker som en mannskropp.

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis noen er stolt av brystene sine og har lyst til å vise fram kløft, syns jeg det er bra! Kvinner generelt er så stappfulle av komplekser :( Jeg har også sluttet å trekke linjer mellom stil/smak og intelligens.

Jeg ser på mennesker rundt meg, og da er det ikke sånn at jeg hopper over brystpartiet! Men jeg sjekker nok ut hele kroppen til de jeg ser, kvinner som menn. Syns ikke bryster er så himla spesielt eller mystisk egentlig, ansiktstrekk og øyne er mye mer spennende.

Gjest Embla s
Skrevet
Og har i alle fall lite med kvinnekamp å gjøre (så fremt ikke kvinnen gjør puppene og kroppen sin til objekt bevisst?). Kvinnekroppen er jo like naturlig og vakker som en mannskropp.

De aller fleste kvinner er vel klar over at kroppen er et objekt som blir vurdert? Jeg ser ikke noe galt i å ønske å framstå attraktiv (ovenfor menn), og jeg ser ikke motsetningen mellom det å ønske å framstå mest mulig attraktiv og kvinnekamp. Skjønner ikke hvorfor tiltrekning mellom mann/kvinne skal ha så mye med "lik lønn for likt arbeid & like muligheter, osv" å gjøre? Har sett at mange av de nye, unge kvinneforkjempere er totalt rake motsetning av 70-årenes "brenn bh'n og gå i store sekker-kvinnene", og det er bra! Man skal ikke behøve å tone ned kvinneligheten sin for å oppnå respekt og likeverdig behandling!!

Skrevet
nei, har ikke problemer med å prate med damer med store pupper og utringede overdeler.

om blikket faller på kløfta, en skulderen, knærne hennes, betyr ikke så mye for meg.

har heller ikke problemer med å prate med folk mens jeg eller de er nakne i garderoben. Pleier ikke la blikket vandre nevneverdig over kroppen til kvinner jeg prater med enten de er påkledd eller avkledd, stort sett ser jeg på dem i ansiktet, og går blikket andre steder, så gjør det det.

er ikke redd for å bli sett på som lesbisk selv om jeg legger merke til en kløft hos en samtalepartner.

SIGNERER

Skrevet

I går var jeg i bryllup og møtte igjen en jeg kjente for mange år siden. Hun hadde på seg en kjole som ga henne veldig kløft + at den var utringet. Jeg tok meg selv i å se, så nå går det sikkert rykter på nygda snart om at Frysepulver er flatbanker :ler:

Seriøst, det var en sinnsyk kløft. Man SER jo, det bare skjer... Merket at folk gjorde det på meg også, men da så de på et arr isteden da :ler: Men det er jo også et slags blikkfang

Skrevet

Jeg er heterofil jente, og klart jeg titter!!!!

Det skulle i grunnen bare mangle :sjarmor:

Skrevet

Med jenter med dype utrigninger så blir jeg sånn "må ikke se, må ikke se, må ikke se, må ikke se" og til slutt ender jeg opp med å se og da blir jeg jo kjempeflau. Det er akkurat som om man ikke klarer å la være å tenke på en stor, rosa elefant hvis man konsentrerer seg om å ikke tenke på elefanten.

Skrevet

Har en tendens til å kikke på andre jenters kropper.. Tror jeg automatisk sammenlikner meg selv med dem.. Noe som selvfølgelig ikke alltid er like bra for selvtillitten.. :ler:

Skrevet
Ja, har det på akkurat samme måten selv.

Men det som er enda verre enn det, er damer som absolutt skal starte en samtale når hun er naken. (I garderoben etter trening e.l.)

Da har jeg store problemer med hvor jeg skal feste blikket. Det er jo ytterst unaturlig å strirre konstant inn i øynene til noen.

Der sliter jeg også veldig... :sjenert:

Tjaaaa.....

Hva med oss som føler oss mest komfortabel med en utrigning fordi vi holder på å kveles i høyhalset genser og samtidig har pupp så det holder da?

Hvorfor skal jenter med store pupper få stemplet vulgært over seg fordi di har en utringet topp og man faktisk kan se en kløft i motsetning til jenter med små pupper?

-viXen-

Dersom jeg bruker rund hals ser jeg helt forjævlig ut. Men uansett type V-hals viser jeg kløft, men da mener jeg ikke ned til trusekanten!!

Det må da være lov å kle seg, uten å snurpe seg, fordi om man har store pupper?! :overrasket:

Skrevet

Kommer an på selve antrekket synes jeg.

Når det gjelder de med enormt store pupper, så bør de kle seg mer elegant enn vulgært, og for mye utringning slik at puppestellet er på vei ut av toppen, synes jeg er vulgært.

Og jeg er av den oppfatning at små faste er mer pent å se på i en slik topp, en store, slappe med mye fett.

less is more....er det ikke mer interessant å vise litt, så må den som liker å se få utforske deg i sin egen fantasi :-)

Skrevet

Pupper er et morsomt ord å si.

Pupp pupp pupper pupp puppepuppipupp pupp.

Gjest Porselen
Skrevet

Jeg synes pupper er pene og det hender nok at jeg ser på andres pupper. Noen ganger er det ikke til å unngå, på stranden e.l. Nå er mine egne pupper preget av tre barn og derved ikke så faste som før, og krever derfor en god bh under en utringet genser eller bluse. Og da begrenser utringingen seg selv, jeg må kunne bøye meg uten at hele puppestellet faller ut.

Det kommer vel helt an på settingen om det virker tacky eller ikke med dype utringinger. På jobben virker det nok mer tacky enn ute på byen, eller ute i en varm sommerdag. Og personlighet, engasjement er ikke alltid synonymt med klesstil. Undervurder aldri en dame med utringing.

Skrevet
Altså, noen flere som er som meg? Jeg synes det er litt "pinlig" når jeg snakker med jenter med utringning. I alle fall gedigen utringning. Jeg tenker litt sånn: Oj, hvor skal jeg plassere blikket? Jeg kan i alle fall ikke se der. Jeg må se henne inn i øynene. Også blir jeg så fokusert på det, på å se inn i øynene altså, at det føles helt rart. Også kan jeg for all del ikke kikke på puppene, tenk om hun tror jeg er lesbe eller noe?  :ler:  Noen flere som blir litt sånn?

Ja, hvis utringene er slik at puppene nesten detter ut. Kan nesten ikke la vær å se, fordi jeg ville aldri turt å gå sånn. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Spurte min homofile kamerat om det samme, og han svarte:

"Jeg ser jo at jenter har pupper, og at noen har større enn andre og sånn. Men jeg har ingen overhengende trang til å se, ta eller slikke på dem av den grunn."

Og jeg tror jeg bare stiller meg bak den uttalelsen der.

Skrevet

- TRor de fleste kvinner som har på seg veldig mye utringning har et visst ønske om at puppene skal bli lagt merke til, men helst ikke stirret på.

- Pupper i en dyp utringning er et naturlig blikkfang - både for kvinner og menn. Så det skal litt selvbeherskelse til for å ikke titte dit.

- Menn generelt har ikke automatisk mindre respekt for en kvinne som har klær med dyp utringning. Kroppen er et objekt, men jeg tror mange menn evner å se lengre enn det og faktisk konsentrere seg om personen.

Skrevet

Det er greit å se. Det er ikke greit å stirre. Det er egentlig greia for meg ;)

Klart jeg ser hvis jeg ser en pen jente, en flott mann, eller mennesker som generelt er iøynefallende på noe vis. Jeg synes også det er helt greit at andre ser på meg.

Derfor kan jeg også kaste et blikk på en kløft f.eks.

Men jeg hater det når menn stirrer på puppene mine. En på jobben gjør alltid det. En dag kommer jeg til å be ham om å løfte blikket sitt når jeg snakker med ham. Føler at det jeg sier ikke når fram til ham.

Skrevet

I dag kom en jente jeg kjenner bort til meg og hvisket "du, bli med meg nå". Jeg ble med henne bort til en annen jente hun introduserte meg for, og så dro hun meg tilbake igjen og ville vite hva jeg la merke til. Jeg sa jeg ikke helt forstod (noe jeg selvsagt gjorde) og da sa hun at hun hadde noen fantastiske pupper!

Jeg tror med andre ord, andre jenter så absolutt ser på andre jenters pupper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...