Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #21 Skrevet 18. juli 2005 Føre samtale naken!? :grine2: Godt det ikke bare er meg! ← Sier puppeguri ;D Hihihi neida!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #22 Skrevet 18. juli 2005 asfgsdfhjhsdfglh ikke du!! Makans nye griseguiden, jeg siterte da seroxaya!!!!!!
Gjest sexysadie Skrevet 19. juli 2005 #23 Skrevet 19. juli 2005 Jeg ser egentlig ikke problemet, hvis man har flotte pupper så er det da ikke galt å vise dem.
Nabodama Skrevet 19. juli 2005 #24 Skrevet 19. juli 2005 Jeg ser egentlig ikke problemet, hvis man har flotte pupper så er det da ikke galt å vise dem. ← Kommer litt an på situasjonen om det er riktig å vise mye pupp eller ikke, synes jeg. På jobb f.eks blir det ikke helt bra å flashe puppene for mye. Da kler ihvertfall jeg meg mer diskret. Jeg ville også sagt fra dersom en medarbeider viste for mye pupp, men ikke fordi det gjør meg noe rent personlig. Som en annen sier, det er mye forskjellig å velge i når det gjelder klær. På fritiden, derimot, bryr jeg meg ikke om det.
Gjest Rhoswen Skrevet 19. juli 2005 #25 Skrevet 19. juli 2005 Folk må gjøre hva de vil. Så må man også takle at det sier noe om dem. Noen har mer behov for å vise seg frem enn andre. Alle er forskjellige, vi uttrykker oss forskjellig og har ulikt behov for å hevde oss. At noen forbi nettopp-fått-store-pupper-alderen synes det er viktig å vise frem puppene, forteller meg noe om dem. Det er min subjektive oppfatning. Menn tenker kanskje "sikle sikle", babyer tenker "lunsj!" og jeg tenker "opp til deg hva du vil bli husket for". Nytter lite med kvinnekamp og kamp for å bli tatt seriøst hvis vi FORTSATT tror vi trenger å gjøre oss selv til objekter for å bli lagt merke til. Det hender jeg tenker det ikke er menn som motarbeider likestillingskampen; det er kvinner. Kler jeg meg utfordrende, vet jeg at folk kikker anerkjennede på for eksempel puppene mine. Nå er det ikke puppene mine jeg trenger fokus på, de er mine og til mitt bruk; jeg vil bli kjent med folk ut fra et annet utgangspunkt enn hvordan jeg ser ut. Jeg trenger ikke anerkjennende blikk på puppene mine for å føle meg bra; jeg VET jeg er bra, med eller uten pupper. De er nå festet der, slik er kvinner laget. Nyhetens interesse er vel begrenset blant voksne mennesker med annet fokus enn kropp? Det er ikke noe galt med fokus på kropp, det velger folk selv - men det er ikke MITT fokus, ergo er det ikke interessant heller. Hva andre gjør, er eget valg. Selvsagt. Enig med Nabodama, det finnes en tid og ett sted for alt. FOlk som ikke har antenner på hva som passer seg her og der blir jo litt malplassert; en viss sosial inelligens må kunne forventes ift klesdrakt og fremtreden. SÅ vanskelig er det jo ikke
flowerpower Skrevet 19. juli 2005 #26 Skrevet 19. juli 2005 Er ikke interessert i andre damers pupper, men om en mann ikke kikker på mine..... Ja da
Gjest Melk Skrevet 19. juli 2005 #27 Skrevet 19. juli 2005 Når jeg snakker med jenter med utringning, passer jeg alltid på at jeg ikke vier utringningen den minste oppmerksomhet. Jeg gløtter ikke engang på den. Morsomt, for jeg vet at dette forvirrer og irriterer jenten ← Jeg blir ikke forvirret eller irritert. Tvert om.
Gjest Melk Skrevet 19. juli 2005 #28 Skrevet 19. juli 2005 Med mindre puppene sitter ekstremt høyt, sånn ca oppunder halsen, så er det ingen konflikt mellom å ha store pupper og være vanlig kledd...? Jeg kjenner i hvert fall ingen med det "problemet". ← Jeg har hatt svært stor pupper før, og tro meg; det skal ikke alltid mye utringnign til før man får kløft. Det er også rett mange menn som stirrer på puppestellet selv om man har en helt normal pologenser eller noe annet som ikke er utringet. Nå har jeg mindre pupper, og det har avtatt betraktelig. HERLIG!!!
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #29 Skrevet 19. juli 2005 Dype utringninger er og blir vulgært! Man går ikke kledd slik til vanlig dersom man vil ha respekt, dvs. fokus på annet enn hvordan kroppen ens er formet. Heldigvis har jeg nada med venninner som kler seg simpelt. Snakker jeg med hunnkjønn som bretter ut puppene tenker jeg i mitt stille sinn at dette bare er latterlig. Fokuserer på øyne og det som blir sagt, men innvendig ulmer fordommene, og som oftest stemmer disse fordommene også. Applauderer forøvrig Rhoswens innlegg og sier meg fullstendig enig.
Gjest sexysadie Skrevet 19. juli 2005 #30 Skrevet 19. juli 2005 Nå er det jo sånn at gjennom klesstil så viser man sin identitet, så å forandre for mye på klesstil for ikke å bli overlatt til andres misnøye og skittprat er jo for helvete å forandre på det som er en selv.
Gjest Rhoswen Skrevet 19. juli 2005 #31 Skrevet 19. juli 2005 Nå er det jo sånn at gjennom klesstil så viser man sin identitet, så å forandre for mye på klesstil for ikke å bli overlatt til andres misnøye og skittprat er jo for helvete å forandre på det som er en selv. Ja, helt aldeles enig. Så om din identitet er å flashe pupper, så fortsett du med det. Det er absolutt opp til deg, ingen har sagt noe annet. Ingen grunn til å endre det som er deg; hvis du mener din klesstil representerer din personlighet, så har du ikke noe problem, i mine øyne. Faktisk gjør du jo folk en tjeneste; det de ser er det de får. Enklere kan det ikke bli. Alle burde være såpass i kontakt med seg selv at de kler seg som de føler seg; det letter jo sorteringsprosessen for alle parter.
vixen Skrevet 20. juli 2005 #32 Skrevet 20. juli 2005 Jeg gløtter ikke engang på den. Morsomt, for jeg vet at dette forvirrer og irriterer jenten ← Når ble jente hannkjønn? -viXen-
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #33 Skrevet 20. juli 2005 Dype utringninger er og blir vulgært! Man går ikke kledd slik til vanlig dersom man vil ha respekt, dvs. fokus på annet enn hvordan kroppen ens er formet. Heldigvis har jeg nada med venninner som kler seg simpelt. Snakker jeg med hunnkjønn som bretter ut puppene tenker jeg i mitt stille sinn at dette bare er latterlig. Fokuserer på øyne og det som blir sagt, men innvendig ulmer fordommene, og som oftest stemmer disse fordommene også. Applauderer forøvrig Rhoswens innlegg og sier meg fullstendig enig. ← I alle dager? Ingen respekt? Når jeg har utringede topper så får jeg kanskje en kommentar fra først av samtalen "så fine puppene dine var i den toppen" også snakker vi ikke mer om dem! Jeg orker iallfall ikke pakke meg inn nå som det er sol og sommer
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2005 #34 Skrevet 20. juli 2005 Jeg synes ikke utringning er vulgært. Går jo med utringning selv.
vixen Skrevet 20. juli 2005 #35 Skrevet 20. juli 2005 Hvorfor skal jenter med store pupper få stemplet vulgært over seg fordi di har en utringet topp og man faktisk kan se en kløft i motsetning til jenter med små pupper? -viXen-
Gjest Rhoswen Skrevet 20. juli 2005 #36 Skrevet 20. juli 2005 Igjen; det er forskjell på utringninger, og størrelsen på pupper var vel i utgangspunktet ikke temaet. Klart man ser mer kløft og pupp på damer med store pupper. Logisk. Men det er mange måter å kle seg på, og det finnes mange ulike sosiale situasjoner. Til tross for hva enkelte synes å tro, så er det IKKE et likhetstegn mellom at pupper er store og at de er fine. De gutta jeg har snakket med liker tvert imot pupper som er helt midels "ellers blir de jo hengepupper før du vet ordet av det, og det ser billig ut". Sikkert litt avhengig av hvilken målgruppe man ønsker å tiltrekke seg; guttunger eller menn. Men å vise litt kløft kan være kjempelekkert, kløft i seg selv er ikke tacky. Det kommer an på hvordan resten av fremtredenen er, hva man har på seg ellers, hvilken situasjon man er i osv. Det blir først tacky når man ikke har stilsans i det hele tatt, og/eller MÅ flashe puppene ved enhver anledning enten det passer seg eller ei. Jeg skjønner ikke hvor folk har det fra at deres kropper er spesielle eller unike eller helt nødvendig å dele med resten av verden - SÅ spesielle er man nok ikke. Vi er skapt sånn noenlunde likt alle mann. Man bør bare være obs på hvilke signaler det sender, klesdrakt sier mye om en person, og om en person synes det er viktigere å flashe seg selv enn å passe inn i en sosial gruppe, så kan det være en indikasjon på manglende sosial intelligens/at man ikke bryr seg om å tilpasse seg - og dette er ikke gode sosiale egenskaper. Og selvsagt; det er jo helt greit å velge å være slik, men ikke besvim av sjokk over at folk har en mening om det. Det er et personlig valg, akkurat som andre velger å være person og ikke objekt.
*melis* Skrevet 21. juli 2005 #37 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har nok også litt problemer med å ta damer med dyyp utringning seriøst. (fordommer ja.. ) Men sånn generelt har jeg ikke problemer med å snakke med folk med store pupper eller antydning til kløft Problemet er når det merkes at personen er opptatt av det og kler seg slik for å få oppmerksomhet, da først blir det blitt små-kvalmt og distraherende. Å føre en lengre samtale med nakne mennesker i garderoben er heller ingen drømmesituasjon
Gjest sexysadie Skrevet 21. juli 2005 #38 Skrevet 21. juli 2005 Ja, helt aldeles enig. Så om din identitet er å flashe pupper, så fortsett du med det. Det er absolutt opp til deg, ingen har sagt noe annet. Ingen grunn til å endre det som er deg; hvis du mener din klesstil representerer din personlighet, så har du ikke noe problem, i mine øyne. Faktisk gjør du jo folk en tjeneste; det de ser er det de får. Enklere kan det ikke bli. Alle burde være såpass i kontakt med seg selv at de kler seg som de føler seg; det letter jo sorteringsprosessen for alle parter. ← Er en dyp utrigning det samme som å flashe pupper? Da har jeg misforstått kraftig.
Gjest happyending Skrevet 22. juli 2005 #39 Skrevet 22. juli 2005 Jeg går ofte med utrigninger, ikke for å vise meg frem eller for å få folk til å se på puppene mine - men fordi puppene mine er ganske store og sitter ganske høyt, så det er dessverre ikke til å unngå med mindre jeg bruker runde halser og sånn.. Og det gjør jeg sjeldent.. Jeg har dog ikke hørt noen som syns det er vulgært enda, men det er sikkert noen.. Folk får vel bare si det til meg hvis de har noe problem med det.. Men jeg syns det er pent med folk som kan kle seg utfra hva som passer dem...
Gjest Bajas Skrevet 22. juli 2005 #40 Skrevet 22. juli 2005 Mannfolka titter normalt på en dame som viser mye kløft. Noe annet ville være utenkelig hvis han ikke er homo da. Noterer meg med glede at også damer innrømmer at dem titter på en fristende puppekløft en gang i blant. Generelt sett titter jeg mer på puppene til en dame jo mer hun viser av dem. En meget dyp utringning tiltrekker seg normalt mer oppmerksomhet enn hvis bare en liten uskyldig kløft vises frem. For dem av oss mannfolka som oppfatter et kvinnebryst og pene ben/bakende som utrolig lekkert å hvile øynene på, benytter selvfølgelig tiden effektivt til å titte på lettkledde damer i sommersesongen. Man merker raskt om en dame ønsker oppmerksomhet eller ikke, og det tar vel dem fleste av mannfolka hensyn til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå