Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Altså, noen flere som er som meg? Jeg synes det er litt "pinlig" når jeg snakker med jenter med utringning. I alle fall gedigen utringning. Jeg tenker litt sånn: Oj, hvor skal jeg plassere blikket? Jeg kan i alle fall ikke se der. Jeg må se henne inn i øynene. Også blir jeg så fokusert på det, på å se inn i øynene altså, at det føles helt rart. Også kan jeg for all del ikke kikke på puppene, tenk om hun tror jeg er lesbe eller noe? :ler: Noen flere som blir litt sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg kan bli sånn av og til.

Så en ganske så blond og brun dame her forleden med nye, STORE pupper (altså det er hennes valg..) Hun hadde en vannvittig dyp utringning med strekkmerker, lilla etter for mye sol, over hele puppestellet. Da måtte jeg bare se.

Så jeg tror nok at det er mer det at jeg glaner på noe jeg synes er en smule spesielt :sjenert: .

Gjest Mito24
Skrevet

Når jeg snakker med jenter med utringning, passer jeg alltid på at jeg ikke vier utringningen den minste oppmerksomhet. Jeg gløtter ikke engang på den. Morsomt, for jeg vet at dette forvirrer og irriterer jenten :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Næh, det er jo bare høflig.

Gjest Mito24
Skrevet
Næh, det er jo bare høflig.

De begynner å lure når jeg ikke engang gir stellet et diskre øyekast, engang.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei. Jeg tenker litt sånn: Oj, han har ikke sett på puppene mine en enste gang. Det betyr at han er mer interessert i hodet mitt enn puppene mine. Han må synes at jeg er en kjempe-interessant person, eller så er han homo.

Gjest Mito24
Skrevet
Nei. Jeg tenker litt sånn: Oj, han har ikke sett på puppene mine en enste gang. Det betyr at han er mer interessert i hodet mitt enn puppene mine. Han må synes at jeg er en kjempe-interessant person, eller så er han homo.

Ikke påstå at du ikke blir litt snurt hvis du kler deg lettkledd og får minimalt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Det tror jeg ikke på :)

Gjest Milah
Skrevet

Ja, har det på akkurat samme måten selv.

Men det som er enda verre enn det, er damer som absolutt skal starte en samtale når hun er naken. (I garderoben etter trening e.l.)

Da har jeg store problemer med hvor jeg skal feste blikket. Det er jo ytterst unaturlig å strirre konstant inn i øynene til noen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei nei, du skal selvfølgelig tro på hva du vil. ;) Men slik er det nå, engang. Jeg tenker: Åh, så digg, her har vi en flott samtalepartner. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Ja, har det på akkurat samme måten selv.

Men det som er enda verre enn det, er damer som absolutt skal starte en samtale når hun er naken. (I garderoben etter trening e.l.)

Da har jeg store problemer med hvor jeg skal feste blikket. Det er jo ytterst unaturlig å strirre konstant inn i øynene til noen.

:overrasket: Føre samtale naken!? :overrasket::ler: :grine2:

Godt det ikke bare er meg!

Gjest seroxata
Skrevet

haha, kjenner til det!:P men når jenter tar på seg topp med masse utringing, så kan de vel ikke forvente noe annet heller? eller??

Jeg klarer ikke la være å stirre iallefall

Gjest Rhoswen
Skrevet

Jeg synes det ser tacky ut, hvis du er passert det verste tenåringsstadiet og fortsatt tror det å vise pupper er kult, blir jeg litt sånn "jaha...?" Synes det er pent, hadde jeg nær sagt, med pene damer (fra et estetisk synspunkt, ikke -fil), men det å flashe kropp er ikke viktig lenger når man blir litt voksen og får plukket av seg noen nykker... det sier mye om en person hva de velger å fremheve seg som; objekt eller personlighet. Jeg kan godt sette pris på en pen kropp, er fornøyd med min egen og misunner ingen, men det er bare ikke et TEMA når man møter ny emennesker. Det er grenser for hvor mye det hjelper å være pen å se på hvis det som kommer ut av munnen er skvalder.

Enig med Grønska; om en fyr ikke enser kroppen min slapper jeg av, er mer meg selv og er ti ganger mer åpen for bekjentskap og direkte samtale, nettopp fordi han enten er 1. homofil. Jeg elsker homser, og har mange homsevenner; beste som finnes, eller 2. han er voksen nok, forbi runke-til-bilder-av-Pamela stadiet og klarer å fokusere på mennesket og ikke kroppen - ELLER han har oppdragelse og sosial intelligens nok til å late som han er det, hvilket er omtrent samme sak :ler:

Sjelden vare, med andre ord :roll:

Gjest Mito24
Skrevet
Enig med Grønska; om en fyr ikke enser kroppen min slapper jeg av, er mer meg selv og er ti ganger mer åpen for bekjentskap og direkte samtale, nettopp fordi han enten er 1. homofil. Jeg elsker homser, og har mange homsevenner; beste som finnes, eller 2. han er voksen nok, forbi runke-til-bilder-av-Pamela stadiet og klarer å fokusere på mennesket og ikke kroppen - ELLER han har oppdragelse og sosial intelligens nok til å late som han er det, hvilket er omtrent samme sak  :ler:

Sjelden vare, med andre ord  :roll:

Jaha.

Og du liker snille og følsomme gutter, ikke sant?

Gjest Rhoswen
Skrevet
Jaha.

Og du liker snille og følsomme gutter, ikke sant?

???

Poenget var?

Skrevet

nei, har ikke problemer med å prate med damer med store pupper og utringede overdeler.

om blikket faller på kløfta, en skulderen, knærne hennes, betyr ikke så mye for meg.

har heller ikke problemer med å prate med folk mens jeg eller de er nakne i garderoben. Pleier ikke la blikket vandre nevneverdig over kroppen til kvinner jeg prater med enten de er påkledd eller avkledd, stort sett ser jeg på dem i ansiktet, og går blikket andre steder, så gjør det det.

er ikke redd for å bli sett på som lesbisk selv om jeg legger merke til en kløft hos en samtalepartner.

Gjest Mito24
Skrevet
???

Poenget var?

Poenget mitt var at jenter sier mye rart :)

Jeg har sluttet å høre på hva jenter sier de liker, nå observerer jeg hvordan de oppfører seg, og lærer mye, mye mer.

Skrevet

Ved store utrigninger så blir det jo at jeg ser dit, men jeg prøver å hive blikket mitt et annet sted da.

Skal innrømme at om jeg er ute på byen, med utrigning så vil jeg jo at gutter skal legge litt merke til det da ;)

Gjest sexysadie
Skrevet

Tjaaaa.....

Hva med oss som føler oss mest komfortabel med en utrigning fordi vi holder på å kveles i høyhalset genser og samtidig har pupp så det holder da?

Gjest Rhoswen
Skrevet
Jeg har sluttet å høre på hva jenter sier de liker, nå observerer jeg hvordan de oppfører seg, og lærer mye, mye mer

Deg om det, vettu :-) Jeg er bare EN person. Jeg gidder ikke bli holdt ansvarlig for hva du i din omgangskrets måtte oppleve av sprik mellom teori og praksis ;-)

Hva med oss som føler oss mest komfortabel med en utrigning fordi vi holder på å kveles i høyhalset genser og samtidig har pupp så det holder da?

Ehhh...? Synd for deg?

Neida, men det er forskjell på utringning og utringning. Du vet det finnes en mellomting mellom høyhalset og utringning til navlen...? Det ER mulig å ha store pupper uten å la dem velte ut. Det er selvsagt en personlig avgjørelse, uansett, men det er da ikke et likhetstegn mellom å være godt utstyrt foran og det å være tacky.

Ser for meg følgende situasjon (ikke ment til deg):

Ekstremt barmfager jente med utringning som hvert øyeblikk truer med å rakne av overvekten:

"Åh, det er sååå stramt rundt halsen med disse pologenserne at jeg bare mååå løsne opp litt!"

:ler:

Vi har: V-hals, halterneck, firkantet hals, vid turtleneck, båthals, tversover ringning, utringning til å trekke ned over den ene skulderen osv osv.

Med mindre puppene sitter ekstremt høyt, sånn ca oppunder halsen, så er det ingen konflikt mellom å ha store pupper og være vanlig kledd...? Jeg kjenner i hvert fall ingen med det "problemet".

Gjest gjest1
Skrevet

Siden jeg nettopp har fått vokse-pupper har jeg kanskje et litt stort behov for tida for å gå med utringede topper og push-up og jeg beklager hvis det er støtende, men jeg har aldri kunnet sett vulgær ut før nå, og folk må gjerne glo men bare 3 sek, etter det blir det bang zoom straight to the moon!

Det ble helt feil skrevet, men det får så være! Dessuten er det sommer og jeg vil ha brownie titties!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...