Gå til innhold

Helt vondt i magen! Nerver?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Må bare få lette hjerte mitt litt.

Vi har planer om å gifte oss til neste år, dato er satt. Kirke, fotograf og lokale er bestilt.

Men jo mer jeg tenker på den "full pakke"-løsningen, jo mer vondt i magen får jeg.

Tanken på å være midtpunkt en hel dag, får magen min til å knyte seg.

Er ganske beskjeden av natur, aldri den som stikker meg mest frem. Er heller en lytter enn en snakker. Hvis dere skjønner.

Er det noen andre som har/har hatt det sånn?

Er det normalt, eller burde vi kanskje finne en annen løsning på bryllupet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kan bekrefte at det er fler som har det på samme måte. Jeg grudde meg faktisk veldig

Men jeg kan fortelle deg at for mitt vedkommende ble dagen helt fantastisk. Det var den beste dagen i mitt liv. Jeg hadde sett for meg alle mulige skrekk scenarioer hvor jeg besvimte i kirken etc. etc. Men når dagen kom ble jeg helt rolig.... Alt bare gikk av seg selv. Og jeg angrer på at jeg brukte så mye krefter på å grue meg. Det å være midpunkt var bare gøy, og med min kjære ved siden av meg, og bare mennesker jeg er glad i rundt meg var det overhodet ikke skummelt.

Du bør nesten utfordre deg selv litt og tenke at "dette går bra". For hvis du lar vær å ha et stort bryllup bare fordi du er redd for oppmerksomheten og alt maset kan du komme til å angre etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov til å vurdere alternative måter å feire bryllup på også da!

Men ønsker du "full pakke" styrer du jo litt selv hvor mye du vil gjøre ut av deg. Kanskje dere vil gå opp kirkegulvet sammen for å dempe fokuset på deg? Og som kvinne har du jo faktisk "lov" til å droppe tale til brudgommen. Det er verre med de beskjedne brudgommene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare roe deg helt ned, du er absolutt ikke den eneste som har følt det slik. Er selv svært beskjeden og liker absolutt ikke å være midtpunkt. Giftet oss i sommer og jeg hadde nerver som bare det dagene i forveien, men alt gikk kjempe bra og jeg innså fort at dette absulott ikke var noe å være "engstelig" for.

Så lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...