AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Del Skrevet 20. august 2020 Det lukter alltid vondt fra toalettet! Selvom jeg nettopp har vasket det. Vanskelig å beskrive lukten, men det er ikke kloakk eller urinlukt. Lukter skikkelig dass som ikke har blitt vasket på en stund.. har prøvd både klorin, wc-rens (domestos et eller annet) og skurejif uten at lukten forsvinner.... noen tips? Enten til hva grunnen kan være eller effektive midler som er trygge å bruke oppi toalettet Anonymkode: ed538...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keso Skrevet 20. august 2020 #2 Del Skrevet 20. august 2020 Sikker på at det er toalettet da? Sjekket toalettbørsten og holderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 Prøv å lukt bak toalettet ved avløpet, kan være dårlig tettet mellom toalett og avløp. hadde samme problem her, brukte da tec7 og tettet rundt. Anonymkode: fd2ee...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å lukt bak toalettet ved avløpet, kan være dårlig tettet mellom toalett og avløp. hadde samme problem her, brukte da tec7 og tettet rundt. Anonymkode: fd2ee...cf3 Det er et vegghengt toalett om det har noe å si 🧐 får vel ikke tettet noe da ? Anonymkode: ed538...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Del Skrevet 21. august 2020 Prøvd å helle oppi ein god slump klor eller domestos og la det stå over natta? 🙂 Anonymkode: 92a0e...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 21. august 2020 #6 Del Skrevet 21. august 2020 Vannskade bak toalettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Del Skrevet 21. august 2020 sluk på badet som er tørt? Evt ja, ikke helt tett (selv om det er innebygd)? Anonymkode: 223eb...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Del Skrevet 21. august 2020 Regner med at du er sikker på at lukta kommer fra toalettet. Der eg bodde før, lukta det rart på badet fordi sluket i dusjen var tett. Eg trodde først lukta kom fra doen. Anonymkode: 92a0e...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Del Skrevet 21. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Regner med at du er sikker på at lukta kommer fra toalettet. Der eg bodde før, lukta det rart på badet fordi sluket i dusjen var tett. Eg trodde først lukta kom fra doen. Anonymkode: 92a0e...c82 Sikker og sikker. Har bare antatt det da det lukter skikkelig dass og jeg ikke kan tenke meg noe annet som lukter😂 Anonymkode: ed538...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg har også opplevd det, det kom i perioder. Jeg vasket og vasket uten at det hjalp. Vi har do for seg selv, og har kun vask og do i samme rom. Jeg fant aldri ut av det. Nå er det noen mnd siden sist. Anonymkode: 08674...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsen Skrevet 21. august 2020 #11 Del Skrevet 21. august 2020 Hvis ikke noe av det over funker, prøv å demontere dolokket, skru det helt løst, sjekk at ikke "noe" gjennom åra har sevet ned i festene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 21. august 2020 #12 Del Skrevet 21. august 2020 Hell en bøtte med varmt vann i sluket i dusjen, eventuelt i sluket ved vaskemaskinen hvis du har sånt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #13 Del Skrevet 21. august 2020 Kva lukter det? Kloakk eller tørr sluk? Anonymkode: 9d675...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #14 Del Skrevet 21. august 2020 Takk, alle tips skal prøves ut! 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kva lukter det? Kloakk eller tørr sluk? Anonymkode: 9d675...01b Vet hvordan begge deler lukter, og dette lukter ingen av delene. Men begynner å lure på om det er meg det er noe galt med, da samboer aldri har kjent lukta🤪 ropte han inn i sta når jeg selv luktet det, men han så bare ut som et spørsmålstegn Anonymkode: ed538...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #15 Del Skrevet 23. august 2020 Opplevde det samme, var festene til do-lokket. det går en gjengestang gjenom selve doen med mutter på undersiden, tokk av setet og der var det mye gammel moro. vasker både setet, gjengestanga og hullet godt med klor og lukten forsvant. Anonymkode: d88e3...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. august 2024 #16 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2020 den 14.43): Jeg har også opplevd det, det kom i perioder. Jeg vasket og vasket uten at det hjalp. Vi har do for seg selv, og har kun vask og do i samme rom. Jeg fant aldri ut av det. Nå er det noen mnd siden sist. Anonymkode: 08674...b8b Kan det være fra vasken fra rørene der? Spekulerer fordi jeg har samme problemet. Ja denne tråden er fra 2020... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå