AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Flere som har opplevd dette? Jeg opplevde at en fremmed mann ga kudos til øktene mine med ujevne mellomrom, kommenterte på én av dem og så sendte meg en melding på messenger. Det viste seg at han ga tommel opp på økter der han hadde sett meg IRL (og funnet meg med flybyes-funksjonen). Først reagerte jeg som jeg gjør når fremmede menn stalker og tenkte at han sikkert gjør det samme med hundre andre. Men så tenker jeg jo også at det er et godt utgangspunkt med felles interesser. Så det blir treff, men med en viss skeptisk innstilling. Anonymkode: acad6...e7f
Scoops Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Har ikke opplevd og få melding på messenger,men kudos fra flybyes og kommentarer ja. Gjør det samme selv av og til,og har fått flere nye venner på den måten,som jeg treffer i ny og ne 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Jeg gikk over til å ha sånn privat modus på Strava, slik at andre ikke kan se øktene mine. I fjor begynte jeg nemlig å sykle, men la ingen prestasjon i å sykle så fort som mulig (jeg er en løper, legger mye mer energi i løpingen). Anyway, jeg var på date med en som tydeligvis var veldig på med denne syklingen, og han hadde gått gjennom alt av min sykkelhistorikk, tydeligvis bare ror å gni inn hvor dårlig jeg var på sykkelen. Hele daten handlet om sykling; alt fra bekledning og utstyr til tour'er og klubber. Og det var den kvelden jeg bestemte meg for at Strava skulle bli privat. Anonymkode: ecd86...1d2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som har opplevd dette? Jeg opplevde at en fremmed mann ga kudos til øktene mine med ujevne mellomrom, kommenterte på én av dem og så sendte meg en melding på messenger. Det viste seg at han ga tommel opp på økter der han hadde sett meg IRL (og funnet meg med flybyes-funksjonen). Først reagerte jeg som jeg gjør når fremmede menn stalker og tenkte at han sikkert gjør det samme med hundre andre. Men så tenker jeg jo også at det er et godt utgangspunkt med felles interesser. Så det blir treff, men med en viss skeptisk innstilling. Anonymkode: acad6...e7f Endelig fikk han napp etter å ha stalket alle brukere i nærområdet. Du er neppe «den heldige utvalgte» men en av de få han greide å lure. Anonymkode: 6d6a4...169
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Endelig fikk han napp etter å ha stalket alle brukere i nærområdet. Du er neppe «den heldige utvalgte» men en av de få han greide å lure. Anonymkode: 6d6a4...169 Ja, sånn tenkte jeg også. Men så slo det meg: En gjennomsnittelig tinderdate har nok sveipet et par hundre andre h*n også, før daten. Forskjellen her er at vi har en felles interesse. Anonymkode: acad6...e7f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg gikk over til å ha sånn privat modus på Strava, slik at andre ikke kan se øktene mine. I fjor begynte jeg nemlig å sykle, men la ingen prestasjon i å sykle så fort som mulig (jeg er en løper, legger mye mer energi i løpingen). Anyway, jeg var på date med en som tydeligvis var veldig på med denne syklingen, og han hadde gått gjennom alt av min sykkelhistorikk, tydeligvis bare ror å gni inn hvor dårlig jeg var på sykkelen. Hele daten handlet om sykling; alt fra bekledning og utstyr til tour'er og klubber. Og det var den kvelden jeg bestemte meg for at Strava skulle bli privat. Anonymkode: ecd86...1d2 Haha, høres ikke ut som en drømmedate, nei. Anonymkode: acad6...e7f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå