AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Dersom noen ringer ambulanse fordi du får et illebefinnende, men du kommer deg og snakker med ambulansefolkene slik at du ikke trenger å være med til sykehuset. Skrives det inn i sykehusjournalen din da? Anonymkode: 6aca1...45e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom noen ringer ambulanse fordi du får et illebefinnende, men du kommer deg og snakker med ambulansefolkene slik at du ikke trenger å være med til sykehuset. Skrives det inn i sykehusjournalen din da? Anonymkode: 6aca1...45e For din egen trygghet burde det jo det. Oppga du personalia da? Anonymkode: 0878e...4f3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Ja de fikk hele navnet hvertfall. Anonymkode: 6aca1...45e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Ja de fikk hele navnet hvertfall. Anonymkode: 6aca1...45e Alt slikt loggføres. Hvis du ønsker journalen tror jeg du må møte opp på Legevakten, tror det er noen skjemaer du må fylle ut manuelt for å få den. Anonymkode: acd22...4bd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Neida trenger ikke få den. Bare lurer veldig på om noe skrives når man ikke blir med til sykehuset. «Falsk alarm» på en måte. Anonymkode: 6aca1...45e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 De har skjema som fylles ut og legges ved journalen din. Hender jo det at folk ikke trenger og være med til legevakt/sykehus. Anonymkode: f834f...10b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Står ikke på helsenorge.no hvertfall... Anonymkode: 6aca1...45e
Eva Sofie Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 Jeg mener å ha sett ambulansepapirer skannet inn på Helsenorge. Ble da kjørt til akuttmottaket i ambulanse. Men hvordan det er når du "avbryter oppdraget" og ikke tas med til noen videre behandling, vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 Jeg er ganske sikker på at de ikke fyller ut noen ambulansejournal som blir skannet i journalen din. Det høres jo egentlig rart ut, for det bør jo dokumenteres i tilfelle noe lignende skjer igjen. Men jeg har jobbet som helsesekretær i akuttmottak, og der mottok vi hvertfall aldri ambulansejournaler på pasienter som ikke ble med inn til sykehuset. Men som sagt, jeg vet ikke. Anonymkode: 65df2...58e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå