AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Hallo! Våknet i halv tre tiden i natt av at jeg måtte løpe på do.. dette skjedde tre-fire ganger. Samtidig som dette begynner alle musklene i kroppen å verke som bare det, og i dag tidlig kastet jeg opp. har snakket med lege ang. testing av virus, fikk bare beskjed om å være hjemme til jeg ble frisk. Spørsmålet mitt er da, hva hjelper på smertene i kroppen? På kvalmen?? Sliter også med å få sove, kroppen roer seg liksom ikke! Anonymkode: 9a10e...c32
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Paracet, cola og potetgull. Anonymkode: 135d0...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Paracet for smertene, viktig å få væskebalanse -drikke lite men ofte. God bedring! Anonymkode: 2e6a3...92c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Det er vel noen som har slike symptomer på covid19 og, så kanskje det kan være lurt å teste for det? Anonymkode: 6c3c0...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Våknet i halv tre tiden i natt av at jeg måtte løpe på do.. dette skjedde tre-fire ganger. Samtidig som dette begynner alle musklene i kroppen å verke som bare det, og i dag tidlig kastet jeg opp. har snakket med lege ang. testing av virus, fikk bare beskjed om å være hjemme til jeg ble frisk. Spørsmålet mitt er da, hva hjelper på smertene i kroppen? På kvalmen?? Sliter også med å få sove, kroppen roer seg liksom ikke! Anonymkode: 9a10e...c32 Paracet og cola. Lys av. Åpne vinduer. Regnlyder gjennom YouTube (YT) om du tåler det. Anonymkode: 240fd...586
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Våknet i halv tre tiden i natt av at jeg måtte løpe på do.. dette skjedde tre-fire ganger. Samtidig som dette begynner alle musklene i kroppen å verke som bare det, og i dag tidlig kastet jeg opp. har snakket med lege ang. testing av virus, fikk bare beskjed om å være hjemme til jeg ble frisk. Spørsmålet mitt er da, hva hjelper på smertene i kroppen? På kvalmen?? Sliter også med å få sove, kroppen roer seg liksom ikke! Anonymkode: 9a10e...c32 Paracet og cola. Lys av. Åpne vinduer. Regnlyder gjennom YouTube (YT) om du tåler det. + Jeger (har alltid vært trylledrikken til sykdom pga urter). Det gåt over, trøst deg med det. Men, det er jævelig. Hold oss oppdatert da... Anonymkode: 240fd...586
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Vann, salte kjeks. ostepop kan faktisk hjelpe mot kvalmen Anonymkode: 5feb8...ec0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 Drikk mye (lite, men ofte), prøv å få i deg litt salt (ritz kjeks eller noe), hvile. Det går over, oftest på et døgn eller to. God bedring! Det er noe dritt, bokstavelig talt, når det står på som verst. Anonymkode: 52b2b...31f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå