Gå til innhold

Menn, er jeg kravstor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 20.8.2020 den 2.42, Bamseklemmer skrev:

Jeg slafser heller i meg fitte enn potetgull og øl... Spesiellt hvis jeg har fått en slik spontan servering. Sex er så mye bedre utenfor soverommet.. Ja han er en latsabb og har ikke peiling på kvinnfolk, desverre🙄

Å det mener du at du selv har, du fremstår som en gammel gris som henger her inne på kvinneguiden, du virker som en sær type må jeg si🤢

Anonymkode: 84dcf...0ac

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.8.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Jeg kom nydusjet ned i stua, med kjole uten truse på. Satte meg til skrevs over min mann. Han kysset meg. Jeg løftet opp kjolen og sa han kunne kysse meg der. Men han satt vondt, så jeg gikk av. Han prøvde ikke å slikke meg etterpå. Jeg er skuffet. Hadde ikke nesten alle menn ville slikket kona si da? Når hun kom å ba seg fram slik. Føler meg så dum. Aldri slikker/fingrer han meg ut av det blå. Bare før sex. Og jeg er ofte med på en kjapp en. Hadde håpet han kunne gi meg litt mer, en orgasme slik av og til. Synes han er lat? 

Anonymkode: e25ff...5eb

Det ble en skremmende tråd dette.

Jo den hintingen der hadde jeg nok skjønt og du hadde nok blitt slikket både her og der. Men nå liker jeg å gjøre sånnt da...

Synes dette var fint gjort jeg. Skulle ønske flere damer gjorde slikt. 

• Liker 1
Skrevet
På 20.8.2020 den 2.42, Bamseklemmer skrev:

Jeg slafser heller i meg fitte enn potetgull og øl... Spesiellt hvis jeg har fått en slik spontan servering. Sex er så mye bedre utenfor soverommet.. Ja han er en latsabb og har ikke peiling på kvinnfolk, desverre🙄

Ro deg nå. Hvor mange år er det siden du fikk deg et ligg sist? Tipper 5 år. Minst.

Ellers så er ikke TS kravstor. Jeg hadde nok latt meg lokke med tvert, og hadde tatt "hintet" med en gang. For du hinter ikke, du roper i trynet hans slik du presenterte deg selv. Nærmest ufint at han ikke gjorde noe med det. Men mannen din må ha det inn med teskje, så si ifra hva du ønsker slik at han ikke misforstår deg.

Anonymkode: 23c6c...4f3

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å det mener du at du selv har, du fremstår som en gammel gris som henger her inne på kvinneguiden, du virker som en sær type må jeg si🤢

Det er jo veldig avslørende hva du stapper i deg, man kan faktisk bli grønn i trynet av for mye potetgull og øl😉

Skrevet

Skulle gjerne byttet😅 Jeg elsker den spontaniteten der, men får sjelden gjennomslag hos henne 😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...