Gå til innhold

Menn, er jeg kravstor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom nydusjet ned i stua, med kjole uten truse på. Satte meg til skrevs over min mann. Han kysset meg. Jeg løftet opp kjolen og sa han kunne kysse meg der. Men han satt vondt, så jeg gikk av. Han prøvde ikke å slikke meg etterpå. Jeg er skuffet. Hadde ikke nesten alle menn ville slikket kona si da? Når hun kom å ba seg fram slik. Føler meg så dum. Aldri slikker/fingrer han meg ut av det blå. Bare før sex. Og jeg er ofte med på en kjapp en. Hadde håpet han kunne gi meg litt mer, en orgasme slik av og til. Synes han er lat? 

Anonymkode: e25ff...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det omtrent på samme måte med kona. Får aldri napp på den måten når jeg vipper ut penis utenfor soverommet, og hun byr ikke på det heller.

Anonymkode: 5f5ad...ae2

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sikker på at du alltid sier ja til sex når mannen din vil ha sex.

Eller er det slik at menn ikke har lov til å si nei til sex ?

Anonymkode: ad609...d84

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at du alltid sier ja til sex når mannen din vil ha sex.

Eller er det slik at menn ikke har lov til å si nei til sex ?

Anonymkode: ad609...d84

Ja, jeg har faktisk aldri sagt nei til sex med han! 15 år! Mener når jeg ofte gir han en kjapp en kun for han sin nytelse, så burde han kunne gi meg litt nytelse. Skal aldri by meg frem igjen! Trengte ikke hatt sex. Men bare det at han ikke ville smake litt på meg. Gjør at jeg ikke føler meg bra nok. 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har faktisk aldri sagt nei til sex med han! 15 år! Mener når jeg ofte gir han en kjapp en kun for han sin nytelse, så burde han kunne gi meg litt nytelse. Skal aldri by meg frem igjen! Trengte ikke hatt sex. Men bare det at han ikke ville smake litt på meg. Gjør at jeg ikke føler meg bra nok. 

Anonymkode: e25ff...5ebbra nok

Helt enig med deg! Partneren bør i det minste smake. Ikke rart du føler situasjonen ble ubehagelig for deg.

• Liker 8
Skrevet

Det er helt utrolig at det er så inn i granskauen forskjell på folk. Den handlingen du gjorde, eller det i hele tatt å by seg frem for partneren er noe har jeg lengtet etter i årevis, og jeg blir en tanke provosert av din manns likegyldighet. Selvfølgelig skulle du vært slikket, og hva det nå måtte ha ført til videre. Det går ikke an å avvise et slikt tilbud. Det å tilfredsstille en kvinne er noe av det beste som finnes. Her i huset er det fullstendig sextørke, og har vært så i mange år. Tidligere når det var noe aktivitet, var det alltid jeg som måtte ta initiativet. Som nevnt, er det en uoppnåelig drøm å kunne ha en partner som deg (i hvert fall i denne sammenhengen; det kan jo hende du er et skikkelig troll på andre områder 😅)

Mann, femti og vel så det

Anonymkode: 988a2...edc

• Liker 4
Skrevet

Om det var mannen som kom å satte seg på dama med pikken ute og ba henne kysse han der, hadde det vært turn on eller hadde det vært ekkelt? Kanskje du skulle vært litt mer sensuell og ikke så brå? Aner ikke jeg.. 

Anonymkode: f489f...5c1

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom nydusjet ned i stua, med kjole uten truse på. Satte meg til skrevs over min mann. Han kysset meg. Jeg løftet opp kjolen og sa han kunne kysse meg der. Men han satt vondt, så jeg gikk av. Han prøvde ikke å slikke meg etterpå. Jeg er skuffet. Hadde ikke nesten alle menn ville slikket kona si da? Når hun kom å ba seg fram slik. Føler meg så dum. Aldri slikker/fingrer han meg ut av det blå. Bare før sex. Og jeg er ofte med på en kjapp en. Hadde håpet han kunne gi meg litt mer, en orgasme slik av og til. Synes han er lat? 

Jeg slafser heller i meg fitte enn potetgull og øl... Spesiellt hvis jeg har fått en slik spontan servering. Sex er så mye bedre utenfor soverommet.. Ja han er en latsabb og har ikke peiling på kvinnfolk, desverre🙄

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det var mannen som kom å satte seg på dama med pikken ute og ba henne kysse han der, hadde det vært turn on eller hadde det vært ekkelt? Kanskje du skulle vært litt mer sensuell og ikke så brå? Aner ikke jeg.. 

Ikke sammenligne menn med kvinner, kvinner har lov til å være direkte og nasty...

• Liker 1
Skrevet

Digger når dama gjør sånt. Men så startet hun forholdet vårt med å ri meg når jeg sov, så her er det allerede en felles forståelse på at jeg går med på alt.

Anonymkode: 687c0...ade

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, en spiser det en får servert. Og han burde absolutt betjene deg en gang i blandt. F eks daglig. 

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Digger når dama gjør sånt. Men så startet hun forholdet vårt med å ri meg når jeg sov, så her er det allerede en felles forståelse på at jeg går med på alt.

Anonymkode: 687c0...ade

Hun begikk et overgrep på noen uten å vite om det var ok for den sovende eller ikke. Heldigvis for henne viste det seg var det greit for deg. Blir det slutt ville jeg kanskje gjort henne oppmerksom på at det kanskje ikke er ok for nestemann, sånn for hennes egen del. 

-B. Voldtektsoffer. 

Anonymkode: c597e...4fe

• Liker 4
Skrevet

Mannen min - gjennom 15 lange år, og mye historikk jeg ikke forteller her, selvfølgelig - gjør ikke som jeg vil.

Så derfor går jeg inn på KG, hvor det sitter en hel gjeng med menn som ikke har sett meg, ikke kjenner meg, ikke har levd sammen med meg - det eneste de vet er at jeg er dame - og spør hva de mener.

Og alle mener at de ville gjort noe helt annet enn mannen min! 

Så rart! 🙄

Nei, TS, det å plutselig, etter 15 år, komme truseløs og by seg frem, for deretter å bli sur og fornærma og søke støtte på KG, vil bare kjøre deg lengre inn, i den grøften du allerede er i. Hvorfor skjedde dette plutselig nå, etter 15 år?

Er det kommet en annen dame på banen?

Du sier at du hele tiden har gitt mannen din alt han vil ha. Sexlivet har foregått på hans premisser. Du er den mest forelska, han er den minst forelska. Han har all makt, du har ingenting makt.

Hvorfor skulle han gi slipp på den, ut av det blå?

Anonymkode: 757d0...160

Skrevet
På 19.8.2020 den 23.48, Mons skrev:

Helt enig med deg! Partneren bør i det minste smake. Ikke rart du føler situasjonen ble ubehagelig for deg.

Godt å høre at jeg ikke tenker helt urimelig. 

Skrevet
På 20.8.2020 den 6.31, AnonymBruker skrev:

Hun begikk et overgrep på noen uten å vite om det var ok for den sovende eller ikke. Heldigvis for henne viste det seg var det greit for deg. Blir det slutt ville jeg kanskje gjort henne oppmerksom på at det kanskje ikke er ok for nestemann, sånn for hennes egen del. 

-B. Voldtektsoffer. 

Anonymkode: c597e...4fe

Er litt forskjell på en mann som voldtar en kvinne og en kvinne som overrasker en mann med sex.

Anonymkode: 3462c...309

Skrevet
På 20.8.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ledd og smakt på, men det hadde ikke nødvendigvis blitt så mye mer om det ikke passet. 

Min mann kan finne på slikt innimellom, men det er ikke oftere enn at det er greit. Noen menn kan ha det med å slenge pikken frem slik litt ofte, og vi kvinner blir ikke nødvendigvis veldig kåt av å bare se pikken, og ikke har vi klitoris i munnen, så om det stadig er et slikt krav /ønske om å bli sugd så hadde det vært kjipt. 

En gang i blant, som min mann gjør, det synes jeg er helt ok. Mye fordi han hadde akseptert at jeg smakte og kysset litt uten full service, til utløsning. Bare litt lek, erting, pirring, til inspirasjon og oppfølging senere. 

Jeg hadde hatet om han gjorde det stadig, og forventet/ønsket egoistisk tilfredsstillelse. 

Jeg suger gjerne, men ikke bare det! En egoistisk fyr som stadig viftet med pikken for å få utløsning, kun selv, hadde bare vært kjipt. 

Min mann hadde nok smakt på om jeg kom slik, men samme den veien. Han hadde gjerne smakt, men det hadde ikke nødvendigvis blitt mer der og da, om det ikke var humør til det, eller tid og anledning. 

Det er egentlig ganske ofte vi bare koser litt med hverandre intimt, uten at det egentlig er innledning til full rulle der og da. Bare litt pirring, og et slags forvarsel omtrent, eller løfte om sex senere. 

Vi har barn, så litt kjapp "kjenne på" skjer ofte på tidspunkter hvor det egentlig ikke er anledning der og da, men her er det lov. Det er ingen av oss som avviser litt plukking og smaksprøver. 

Anonymkode: 8bf8d...a9c

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er litt forskjell på en mann som voldtar en kvinne og en kvinne som overrasker en mann med sex.

Det er ikke en sjanse man skal ta. Alle kan ha vært utsatt for traumer, alle kan ha problemer med å bli utsatt for ting de ikke har kontroll over. 

Det tar ikke lang tid å forsikre seg om at slikt er velkomment. Selv om det for 9 av 10 er velkomment, så kan man en annen gang utsette et menneske for en situasjon som river opp store sår eller gir de nye.

Anonymkode: 2fb8c...083

• Liker 2
Skrevet
På 19.8.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Du må jo KOMMUNISERE med mannen. Si det hadde vært deilig at han slikka deg. Han er MANN, og menn har en hjerne som ikke er laget for hinting. Du må si rett ut hva du vil eller skjønner de ikke en dritt. 

Anonymkode: 30073...f35

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Straffeloven (og andre lover) er kjønnsnøytral.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo KOMMUNISERE med mannen. Si det hadde vært deilig at han slikka deg. Han er MANN, og menn har en hjerne som ikke er laget for hinting. Du må si rett ut hva du vil eller skjønner de ikke en dritt. 

Anonymkode: 30073...f35

Artig for en gangs skyld å lese fakta😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...