Gå til innhold

Han er bare 1.77 høy

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.8.2020 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Og jeg er 1.66. 

Så ikke så mye forskjell på oss. 

Han er perfekt på alle andre områder utenom høyden. Andre med samme problem som har blitt vant med det med tiden? Veldig usikker på om jeg vil la ham gå eller ikke. 

Anonymkode: 6b986...4dc

Jeg kan ta han. I bytte kan du få min eks på 195 cm. Du må riktignok være mamma for han, men man kan ikke få alt her i verden.

Anonymkode: 45620...c5b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 21.8.2020 den 0.32, Sykkelkopp skrev:

Jenter er virkelig dårlige på øyemål. Men det er ikke rart når så mange menn lyver om penisstørrelsen sin.

En jente som var 8cm lavere enn meg trodde hun var samme høyde.

Spesielt frisører. Enig om 5 cm, klipper av 15.

• Liker 1
Skrevet

Synd TS, for hadde han vært 2m kunne du sugd han stående.

Anonymkode: d1ee8...92b

• Liker 1
Skrevet

Og jeg er 1.66. 

Han er perfekt på alle andre områder utenom høyden. Andre med samme problem som har blitt vant med det med tiden? Veldig usikker på om jeg vil la ham gå eller ikke. 

Hahahahaha, hvorfor gidder jeg å svare på dette. Du prøver jo bare å provosere, for 1,77 er jo helt vanlig. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, frk.jus skrev:

Hahahahaha, hvorfor gidder jeg å svare på dette. Du prøver jo bare å provosere, for 1,77 er jo helt vanlig. 

Jeg vet jo at det er vanlig. Men grunnen til at jeg stresser med det er at jeg er såpass høy selv. 

Forskjellen blir så liten. 

Ts

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at det er vanlig. Men grunnen til at jeg stresser med det er at jeg er såpass høy selv. 

Forskjellen blir så liten. 

Ts

hahahahah jeg ruller og ler. Snart skriver du vel at du bekymrer deg sånn fordi han har en kuk på bare 15 cm eller fordi du har så små pupper med BH-størrelse 65 F.

• Liker 2
Skrevet

Og jeg er 1.66. 

Hvorfor i hekken har det noe å si hvor høy han er hvis han er bra på alle andre måter?

• Liker 1
Skrevet
På 19.8.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Det er ikke overfladisk og ha preferanser. Det er i alles fulle rett. 

Mener du seriøst at det ikke er overfladisk å vurdere å gå fra en person kun fordi han er 11 cm høyere enn deg? 

• Liker 1
Skrevet

Hva om menn kun ville hatt damer under 167 som er snitthøyden når noen damer vil ha menn over snitthøyden på 180? Veldig mange menn ønsker seg lave kvinner, og det går gjerne på rundt 160. Synes damer på 167 og over, som jo mange er - at det er greit å bli valgt bort selv om ikke de er veldig høye? 

Anonymkode: 10f70...888

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne glatt ha bytta lengde med en på 177. Jeg er 191 og det å sitte på fly er et mareritt! 
Hver gang folk skal sove og kjører setet tilbake, så føler jeg at jeg har kneet mitt langt inni ryggsøyla på personen foran og knærne er maltraktert innen vi lander. 

Anonymkode: 02d7e...6cf

Skrevet
11 timer siden, Uatskillelig skrev:

Mener du seriøst at det ikke er overfladisk å vurdere å gå fra en person kun fordi han er 11 cm høyere enn deg? 

11 cm er ikke mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...