Gå til innhold

AuPair med silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri livet vurdert aupair engang. Synes hele ordningen er helt merkelig. Hadde jeg fått en levert på døra hadde pupper og utseende vært det siste jeg stilte meg undrende til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er slank med store bryst, de er ekte. Men har ikke akkuratt flat mage. Men med klær så ser de veldig store ut.

men ser ikke falske ut selv om det da de henger, og man tydelig ser de er ekte. 

syntes man fort ser forksjell på fake og ekte uansett kropp

Skrevet

Tydelig at vi vektlegger ulike ting. Jeg tenkete umiddelbart nei, fordi jenter med silikon ofte er usikre, overfladiske og har dårlige verdier i forhold til kropp. Jeg er en kroppspositiv naturist og ville ikke hatt noen med slike verdier rundt ungene mine på daglig basis. 

Anonymkode: 91907...075

• Liker 1
Skrevet

Naboen var utro med meg da jeg var flat som en pannekake og kona hadde flotte bryster, dèt vil ikke være en faktor om mannen din er en drittsekk eller ikke. Vil han være utro er han det uavhengig av puppene hennes. Kan forstå at du føler en anelse sjalu med en fransk pen ung dame i hjemmet, men silikonpupper er altså urelevant. 

Anonymkode: d8879...ffb

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen var utro med meg da jeg var flat som en pannekake og kona hadde flotte bryster, dèt vil ikke være en faktor om mannen din er en drittsekk eller ikke. Vil han være utro er han det uavhengig av puppene hennes. Kan forstå at du føler en anelse sjalu med en fransk pen ung dame i hjemmet, men silikonpupper er altså urelevant. 

Hvordan vet du det? Kjenner du mannen hennes? Tror du mannen hennes = naboen din?

Folk generaliserer så jævlig mye her inne, det er til å få fnatt av!

Anonymkode: a4c6d...e43

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det? Kjenner du mannen hennes? Tror du mannen hennes = naboen din?

Tror selvsagt ikke min nabo for hundre år siden er mannen hennes, var bare en anekdote for å vise at bryster ikke har noe med utroskap å gjøre 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror selvsagt ikke min nabo for hundre år siden er mannen hennes, var bare en anekdote for å vise at bryster ikke har noe med utroskap å gjøre 

En anekdote viser i beste fall kun at bryster ikke nødvendigvis har noe med utroskap å gjøre. Som om noen hadde påstått det 🙄

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

En anekdote viser i beste fall kun at bryster ikke nødvendigvis har noe med utroskap å gjøre. Som om noen hadde påstått det 🙄

Ts er jo redd silikonpuppene kan friste.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts er jo redd silikonpuppene kan friste.

Nettopp!

Langt mellom hver oppegående person her inne, må jeg si!

Skrevet
23 timer siden, frk.jus skrev:

Hva med de som tar silikon for å fremme karrieren, please mannen eller for å gjøre seg mer attraktiv etter mange år som singel?

😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært en mer interessant diskusjon hvis du spurte om å velge au pair etter utseende generelt, enn noe så snevert som silikon. 

Anonymkode: 271fa...59c

Jeg skjønner hva du mener men greia er at utseendet ellers er man jo gjerne "født med". Silikon sier noe om faktiske - og bokstavelig talt inngripende - valg aupairen har tatt. Det sier igjen mer om personen enn om hun har sugelepper og sprettrumpe, for å si det sånn. 

Skrevet
5 timer siden, Macro skrev:

Jeg hadde aldri livet vurdert aupair engang. Synes hele ordningen er helt merkelig. Hadde jeg fått en levert på døra hadde pupper og utseende vært det siste jeg stilte meg undrende til.

Det er mye mulig du kjenner godt til ordningen i detalj, men jeg føler meg likevel ganske trygg på at det du egentlig synes er merkelig er hvordan folk bruker - eller misbruker - ordningen. Hvem i all verden er det som er så fryktelig opptatt av filippinsk kulturutveksling? De få som velger en fransk, italiensk, spansk, engelsk eller tysk aupair er gjerne de som har "skjønt det", og som bruker ordningen slik den er ment - en slags parallell til studentutveksling, men slik at man i en periode passer barna og steller noen timer i huset til vertsfamilien i stedet for å studere. 

Skrevet
5 timer siden, Ishm skrev:

Jeg er slank med store bryst, de er ekte. Men har ikke akkuratt flat mage. Men med klær så ser de veldig store ut.

men ser ikke falske ut selv om det da de henger, og man tydelig ser de er ekte. 

syntes man fort ser forksjell på fake og ekte uansett kropp

Men finner du ikke BH som gjør at de ikke henger, eventuelt med bieffekten at man ikke så lett ser om de er ekte eller ikke? Og hva legger du i "store bryst"?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt sagt - men unødvendig med banning. Det ønsker jeg ikke i mine tråder.

Skrevet
3 minutter siden, frk.jus skrev:

Men finner du ikke BH som gjør at de ikke henger, eventuelt med bieffekten at man ikke så lett ser om de er ekte eller ikke? Og hva legger du i "store bryst"?

75 D, men jeg er slank dermed ser det stort ut i forhold til men kropp. Er nok arvelig 

joda, bh gjør de ikke henger. Men uten bh henger de ganske mye😛 

Skrevet
3 minutter siden, Ishm skrev:

75 D, men jeg er slank dermed ser det stort ut i forhold til men kropp. Er nok arvelig 

joda, bh gjør de ikke henger. Men uten bh henger de ganske mye😛 

75D kan jo "brukes til alt", er du ikke fornøyd?

Skrevet
17 minutter siden, frk.jus skrev:

Silikon sier noe om faktiske - og bokstavelig talt inngripende - valg aupairen har tatt.

Godt poeng!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, frk.jus skrev:

Godt sagt - men unødvendig med banning. Det ønsker jeg ikke i mine tråder.

Du får velge, ta meg som jeg er - med mine glimrende utsagn, men innslag av stygge ord - eller velge meg bort, og klare deg med imbesilene, som snakker pent og pyntelig. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får velge, ta meg som jeg er - med mine glimrende utsagn, men innslag av stygge ord - eller velge meg bort, og klare deg med imbesilene, som snakker pent og pyntelig. 

Det er ikke alternativene. De fleste som snakker pent og pyntelig er også normalt bedre i stand til å uttale seg intelligent om interessant tematikk enn det banne-bermen er. Så da velger jeg deg heller bort.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, frk.jus skrev:

Det er ikke alternativene. De fleste som snakker pent og pyntelig er også normalt bedre i stand til å uttale seg intelligent om interessant tematikk enn det banne-bermen er. Så da velger jeg deg heller bort.

OK, ditt ord er min lov!

Eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...