gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 En liten brannfakkel - som vel får trollene til å yngle. Hva tenker du om å legge vekt på hvorvidt hun har silikon når man skal velge aupair? Er det ingen omstendigheter som kan gjøre det relevant? Og hvilken vei teller det i så fall? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Ærlig talt. Hvis du skal ha Au pair,er det vel helt andre kvaliteter som teller enn silikon i puppene. Hvis du er så redd for at mannen din skal sikle på henne, så får du heller ta deg av hus og barn selv. Eller finne deg en annen mann som kan oppføre seg. Anonymkode: 9dbd6...efa 22
Sinsiew Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Hun skal vel uansett ikke gå naken rundt i huset? 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, frk.jus skrev: En liten brannfakkel - som vel får trollene til å yngle. Hva tenker du om å legge vekt på hvorvidt hun har silikon når man skal velge aupair? Er det ingen omstendigheter som kan gjøre det relevant? Og hvilken vei teller det i så fall? Ser i grunn ned på alle med store silikonpupper. Synes det vitner om lite intelligens og stor selvopptatthet. Anonymkode: 5291a...e4e 13
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, Sinsiew skrev: Hun skal vel uansett ikke gå naken rundt i huset? Nei, men et eller annet sted vil hun jo være naken. 1
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser i grunn ned på alle med store silikonpupper. Synes det vitner om lite intelligens og stor selvopptatthet. Anonymkode: 5291a...e4e Hva med de som tar silikon for å fremme karrieren, please mannen eller for å gjøre seg mer attraktiv etter mange år som singel? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 Haha! En au pair har allerede ALLE fordeler en kvinne kan ha. Hun er ung, underdanig, huslig, renslig, ryddig, dufter godt, er god med barn, flink til å lage mat, osv. Så det at hun har noen duvende bryster i tillegg, vil bare være prikken over i’en. Anonymkode: a4c6d...e43 13
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 Hvis hun var riktig person for jobben hadde det virkelig ikke brydd meg noen vei. Jeg synes ikke noe om silikonpupper generelt, eller endel andre mer vanlige inngrep og kosmetiske endringer, men det er svært lite relevant i en ansettelsesprosess. Det jeg hadde brydd meg om er hvorfor hun vil være au pair. Mannen min jobber turnus og er borte 4 uker og så hjemme 4 uker, så vi har snakket om at det kan være mulig vi må ha den type hjelp en periode om vi får barn (ingen familie og lite nettverk der vi bor). Hvis det blir aktuelt så skal det være en person som er genuint interessert i kulturutveksling som vi kan få et nært forhold til. Og da ser jeg for meg noen som er ung og uten barn som ønsker å gjøre noe litt annerledes et år eller to før studier f.eks. Om hun har silikonpupper eller ikke hadde ikke bekymret meg det litt engang. Anonymkode: 0e00b...2ea 3
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! En au pair har allerede ALLE fordeler en kvinne kan ha. Hun er ung, underdanig, huslig, renslig, ryddig, dufter godt, er god med barn, flink til å lage mat, osv. Så det at hun har noen duvende bryster i tillegg, vil bare være prikken over i’en. Anonymkode: a4c6d...e43 Tenk om du har rett...
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun var riktig person for jobben hadde det virkelig ikke brydd meg noen vei. Jeg synes ikke noe om silikonpupper generelt, eller endel andre mer vanlige inngrep og kosmetiske endringer, men det er svært lite relevant i en ansettelsesprosess. Det jeg hadde brydd meg om er hvorfor hun vil være au pair. Mannen min jobber turnus og er borte 4 uker og så hjemme 4 uker, så vi har snakket om at det kan være mulig vi må ha den type hjelp en periode om vi får barn (ingen familie og lite nettverk der vi bor). Hvis det blir aktuelt så skal det være en person som er genuint interessert i kulturutveksling som vi kan få et nært forhold til. Og da ser jeg for meg noen som er ung og uten barn som ønsker å gjøre noe litt annerledes et år eller to før studier f.eks. Om hun har silikonpupper eller ikke hadde ikke bekymret meg det litt engang. Anonymkode: 0e00b...2ea For din mann er så ekstremt disiplinert at du ikke hadde bekymret deg for at han var hjemme alene i 4 uker med en ung, yppig fransk jente med silikonpupper?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 Vel,sikkerheten er i hvert fall på topp når aupairen leveres med airbags! Go for it! Anonymkode: 7cdb8...13b 5
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel,sikkerheten er i hvert fall på topp når aupairen leveres med airbags! Go for it! Anonymkode: 7cdb8...13b Hahaha, og sikkerhet er vel pri en.
Sinsiew Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 20 minutter siden, frk.jus skrev: Nei, men et eller annet sted vil hun jo være naken. Og du er redd det stedet skal være på din manns penis? For i så fall må jeg si det ikke spiller noen rolle om hun har silikon eller ei. 10
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #15 Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, Pusejenta13 skrev: Flau tråd ass. Ja, så klart. Men du må vel ha et synspunkt likevel om temaet? Det er jo ikke fiktiv problemstilling akkurat - med 8 000 aupair årlig i Norge.
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, Sinsiew skrev: Og du er redd det stedet skal være på din manns penis? For i så fall må jeg si det ikke spiller noen rolle om hun har silikon eller ei. hahahaha, nei hvis penisen først er plantet godt inne i henne spiller det kanskje mindre rolle...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, frk.jus said: For din mann er så ekstremt disiplinert at du ikke hadde bekymret deg for at han var hjemme alene i 4 uker med en ung, yppig fransk jente med silikonpupper? Hvor i all verden har du det fra at han er hjemme alene i 4 uker? Er jeg som er hjemme alene i 4 uker når han er på jobb og jeg som da trenger hjelp pga jobb som er lite fleksibel. Og da trenger man jo nettopp noen som er interessert i å hjelpe til med det lille som må til for at mannen min skal kunne ha den familien han drømmer om å ha når han er hjemme. Dessuten, jeg har erfaring med å ha utvekslingsstudenter på rundt 20 år boende. Er ikke sånn at de nødvendigvis er så interessante og sexy som fantasien til enkelte virker som å skulle ha det til. For øvrig, for min mann hadde silikonpupper heller virket motsatt vei. Det er vel i grunn det totalt motsatte av hans type. Og nei, jeg hadde ikke vært bekymret for å ha en ung fransk jente boende. Min mann er garantert ikke hennes drøm og han er ikke som hannhunder i løpetiden, han jakter ikke alt og alle av motsatte kjønn. Anonymkode: 0e00b...2ea 4
Curlyme Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 Hvordan vet du at hun har silikon? Er det noe man spør/sier på et intervju. Merkelig ting å bry seg om.
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor i all verden har du det fra at han er hjemme alene i 4 uker? Er jeg som er hjemme alene i 4 uker når han er på jobb og jeg som da trenger hjelp pga jobb som er lite fleksibel. Og da trenger man jo nettopp noen som er interessert i å hjelpe til med det lille som må til for at mannen min skal kunne ha den familien han drømmer om å ha når han er hjemme. Dessuten, jeg har erfaring med å ha utvekslingsstudenter på rundt 20 år boende. Er ikke sånn at de nødvendigvis er så interessante og sexy som fantasien til enkelte virker som å skulle ha det til. For øvrig, for min mann hadde silikonpupper heller virket motsatt vei. Det er vel i grunn det totalt motsatte av hans type. Og nei, jeg hadde ikke vært bekymret for å ha en ung fransk jente boende. Min mann er garantert ikke hennes drøm og han er ikke som hannhunder i løpetiden, han jakter ikke alt og alle av motsatte kjønn. Anonymkode: 0e00b...2ea Beklager, jeg er for trøtt i kveld til å få med meg hva folk skriver så burde nok ikke vært på et forum... Så for meg at han var alene med henne i 4 uker av og på.
gladogvanlig Skrevet 19. august 2020 Forfatter #20 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Curlyme skrev: Hvordan vet du at hun har silikon? Er det noe man spør/sier på et intervju. Merkelig ting å bry seg om. Synes du det er vanskelig å se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå