AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Hei! Jeg tror at jeg kanskje har fått en inngrodd fingernegl... Det kommer puss ut, fingeren er litt hoven og det er smertefullt når jeg kommer borti fingeren eller neglen... Går sånt over av seg selv, eller er jeg nødt til å dra til legen for å få det behandlet? Anonymkode: 31745...975
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Kjæresten og pappa har selv dratt ut inngrodde tånegler selv med pinsett, men det kommer vel kanskje an på hvor alvorlig det har blitt. Hvis du er hoven og det kommer puss ut, bør du kanskje dra til legen med det? Anonymkode: 00def...62a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten og pappa har selv dratt ut inngrodde tånegler selv med pinsett, men det kommer vel kanskje an på hvor alvorlig det har blitt. Hvis du er hoven og det kommer puss ut, bør du kanskje dra til legen med det? Anonymkode: 00def...62a Takk for tipset! Anonymkode: 31745...975
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Har ikke hatt det på finger men på en tå. Fikk god hjelp av fotpleier, som fjernet en del av neglen og satte på en plastgreie med spenn i som holdt neglen oppe. Går ut fra at du kan gjøre det samme med en fingernegl, ville ringt en fotpleier å spurt. Anonymkode: f6b80...a08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå