Avokadonøtta Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Kom over Instagrammen og bloggen kreativ hverdag nå og ble helt sjokkert over eksponeringen av barna. Instagramkontoen er jo et eneste stort reklamemagasin hvor det er barna som spiller hovedrollen. De siste 10 postene (gadd ikke telle meg lengre bakover) er annonser hvor alle unntatt en av de er for barneprodukter (barna er selv med i 6 av disse postene). Skjønner at dette er slags familie/mamma-blogger, men WOW! Etter den lille turen jeg var inne på IGen har jeg nå lært dette om det ene barnet: høyden, favorittfargen, navnet på læreren, skolen barnet skal begynne på, bursdagen, og at han ikke ville at mammaen sin skulle gråte første skoledag. Hun har "bare" 12K følgere, men det er mer enn nok til å være ekstremt kritikkverdig synes nå jeg. Noen andre som har vært innom denne kontoen eller bloggen og reagert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. august 2020 #2 Del Skrevet 19. august 2020 Høres svært kritikkverdig ut. Ville avfulgt om du følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 20. august 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2020 16 timer siden, CecilieX skrev: Høres svært kritikkverdig ut. Ville avfulgt om du følger. Veldig! Selv om bloggere som CBE har en mye større følgerskare og det dermed kan ses på som mer alvorlig, mener jeg dette er mye skumlere. Blant de 12K som følger kreativ hverdag kan det like gjerne noen med onde hensikter, og veldig mye informasjon om barna kan hentes ut. Følger henne ikke, det var noen jeg følger som anbefalte kontoen, var slik jeg ble oppmerksom på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 20. august 2020 #4 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg ville ikke fulgt denne personen i det hele tatt. Jo færre følgere og klikk, jo bedre... Hva faen feiler det mammaer som legger ut sånn info om barna sine? Det er små mennesker som skal beskyttes! Helvete, jeg blir så sinna.... 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå