Gå til innhold

Løpetights - For en jungel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er en del år siden sist joggetur. Det har blitt en del ekstra kilo på kroppen og jeg har begynt med å endre kostholdet, men nå er det på tide å få opp pulsen litt også. 
 

Tenkte at en løpetights må jo være greit så kanskje rumpa ikke rister så voldsomt når jeg jogger, men for en jungel det er der ute.. 😫 

Tightsen må være høy i livet, ikke rulle ned og absolutt ikke være gjennomsiktig. 

Noen som har noen anbefalinger som ikke gjør lommeboka mi altfor slank?

Anonymkode: 3a69e...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

2XU Mid rise. Sitter fantastisk, fin livhøyde, ruller ikke (har også knytebånd i linningen), liten lomme på innsiden til bilnøkkel/husnøkkel, ikke gjennomsiktig (så lenge man velger riktig størrelse). I tillegg finnes de i et godt utvalg av størrelser, inkl. MT og LT (medium tall og large tall) for oss med lange bein. 

De koster gjerne rundt tusenlappen da. 

https://www.2xu.com/no/p/compression-tights/WA4173b.html?lang=en_NO&dwvar_WA4173b_color=BLACK_FLURO_PINK#lang=en_NO&start=1

Anonymkode: 21c97...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reebok lux 2.0 Beste tightsen og funker til det meste 

Anonymkode: e48bd...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg jogger og føler tightsen ikke holder disse magen eller disse rumpa på plass, så har jeg brukt kompresjon underbukse (som så fotball spillerne ofte har under shortsen). 
Funker veldig bra for meg syns jeg 👌

Anonymkode: 2ced3...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper mye. Er slank. Favorittene er sorte treningstights og billige «joggebukser» fra H&M. 

Anonymkode: f950f...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.8.2020 den 13.00, AnonymBruker skrev:

2XU Mid rise. Sitter fantastisk, fin livhøyde, ruller ikke (har også knytebånd i linningen), liten lomme på innsiden til bilnøkkel/husnøkkel, ikke gjennomsiktig (så lenge man velger riktig størrelse). I tillegg finnes de i et godt utvalg av størrelser, inkl. MT og LT (medium tall og large tall) for oss med lange bein. 

De koster gjerne rundt tusenlappen da. 

https://www.2xu.com/no/p/compression-tights/WA4173b.html?lang=en_NO&dwvar_WA4173b_color=BLACK_FLURO_PINK#lang=en_NO&start=1

Anonymkode: 21c97...d3a

Ingen av mine 2XU Mid Rise tights har knytebånd 😬 Er det noe nytt de har begynt med? 

Synes ikke 2XU Mid rise sitter fantastisk, tvert imot så sklir de ned litt på starten av hver joggetur, nettopp på grunn av mangelen på snor (og ja, jeg har prøvd/eier ulike størrelser). Om TS går for disse ville jeg sjekket at det er varianten med "drawstring" - ut fra beskrivelsen på feks xxl.no virker det som de kun har "ekstra bred strikk i livet" fortsatt. 

Anonymkode: 208bc...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bumpro, de sitter som et skudd uansett hva jeg gjør.

Anonymkode: 16041...925

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Famme er min favoritt. Sitter som støpt og både former og løfter litt så jeg føler jeg sykt fresh i dem 🤗

Fås på tights.no

Anonymkode: 594f1...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2xu midrise (må kjøpes i et par hakk større en man vanligvis gjør for å sitte godt), og Bara Black sculpture seamless. Begge sitter godt og ruller ikke ned.

Anonymkode: 8abbb...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i Puma sine, høye i livet og holdet det meste på plass. Har shoppet den hos Zalando. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av mine 2XU Mid Rise tights har knytebånd 😬 Er det noe nytt de har begynt med? 

Synes ikke 2XU Mid rise sitter fantastisk, tvert imot så sklir de ned litt på starten av hver joggetur, nettopp på grunn av mangelen på snor (og ja, jeg har prøvd/eier ulike størrelser). Om TS går for disse ville jeg sjekket at det er varianten med "drawstring" - ut fra beskrivelsen på feks xxl.no virker det som de kun har "ekstra bred strikk i livet" fortsatt. 

Anonymkode: 208bc...82c

Ja, jeg har to stk. og kun den nyeste har "drawstring" samt lomme for bilnøkkel/husnøkkel. Den sitter mye bedre enn den eldre. 

Jeg har denne: https://www.2xu.com/no/p/compression-tights/WA4173b.html?lang=en_NO&dwvar_WA4173b_color=BLACK_FLURO_PINK#lang=en_NO&start=1

Under beskrivelse står det: Waistband: 4cm covered elastic with drawstring

Anonymkode: 21c97...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger 2-3 mil i uka og har på meg hva som helst jeg finner i skuffen, stort sett bare ting der jeg har arvet. Noe er Kari Traa, Nike, HM og who knows what. Merker helt ærlig ikke forskjell på noe som helst så lenge den passer. Jeg er slank, vet ikke om det kan ha noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tights.no/butikk/2-pk-bumpro-power-up-tights/

Jeg bruker denne, den er fantastisk. Den er høy i livet, ikke gjennomsiktig og ruller heller ikke ned.

Anonymkode: f5e25...4a5

Den og de fra famme synes jeg er helt forferdelige. De er høye i livet, men det er bare et strikk og holder absolutt ingenting på plass. Jeg er slank, men lagrer det jeg fett på magen. Hadde skikkelig forhåpninger ut fra reviews. 

Anonymkode: e48bd...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den og de fra famme synes jeg er helt forferdelige. De er høye i livet, men det er bare et strikk og holder absolutt ingenting på plass. Jeg er slank, men lagrer det jeg fett på magen. Hadde skikkelig forhåpninger ut fra reviews. 

Anonymkode: e48bd...af0

Enig. På en måte liker jeg de for de sitter godt og ser bra ut. Men jeg har ikke helt flat slank mage, så det lille jeg har av magefett samler seg i en «pose» under det stramme livet på tightsen. Så den passer nok folk som har tilnærmet helt flat mage. Men den sitter godt da.

Anonymkode: 63b1d...8ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har to stk. og kun den nyeste har "drawstring" samt lomme for bilnøkkel/husnøkkel. Den sitter mye bedre enn den eldre. 

Jeg har denne: https://www.2xu.com/no/p/compression-tights/WA4173b.html?lang=en_NO&dwvar_WA4173b_color=BLACK_FLURO_PINK#lang=en_NO&start=1

Under beskrivelse står det: Waistband: 4cm covered elastic with drawstring

Anonymkode: 21c97...d3a

Mine har også plass i midjen til å legge nøkkel i - tror jeg, for jeg har aldri hatt nøkkel der, men har sett at det er åpning for nøkkel på noen av dem, sannsynligvis på alle. Men 2XU-tights med snor høres ut som en ny favoritt! Mangelen på snor er noe av det som gjør at jeg som regel tar hvilken som helst annen tights i skuffa når jeg skal trene 😅🙄😫 Det kan hende de sitter bedre på andre kroppsformer da, jeg har kraftige muskuløse lår og slank midje, og har ofte bruk for snor eller belte uansett hva jeg har på meg... Sett bort fra at 2xu-tightsene sklir ned litt i starten, så liker jeg stoffet og kompresjonsfølelsen veldig godt. 

Anonymkode: 208bc...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. På en måte liker jeg de for de sitter godt og ser bra ut. Men jeg har ikke helt flat slank mage, så det lille jeg har av magefett samler seg i en «pose» under det stramme livet på tightsen. Så den passer nok folk som har tilnærmet helt flat mage. Men den sitter godt da.

Anonymkode: 63b1d...8ad

Akkurat det som skjer her og, ja. Godt beskrevet. Reebok lux holder dette helt perfekt på plass, i tillegg til å aldri være i nærheten av å skli noe sted. 

Anonymkode: e48bd...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...