kanelbolle99 Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Etter graviditet og flere år uten trening, har jeg endelig startet opp igjen. Tidligere har jeg vært veldig aktiv, både med organisert trening og styrketrening. Jeg har trent ganske hardt den siste tiden med øvelser som mountain climbers (20 sekx3) , planke (20sekx3), side twist med 10 kg ball (20x3) elipsemaskin etc. Under trening svetter jeg godt og har høy puls. Problemet er at jeg ikke blir støl.. Er dette et tegn på at jeg ikke trener hardt nok, lenge nok eller hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 19. august 2020 #2 Del Skrevet 19. august 2020 Stølhet er ikke et kvalitetsstempel på treningen din så det ville jeg ikke brydd meg noe mer om. Men det kan selvfølgelig hende at du egentlig ikke trener så hardt som du tror du gjør, og at du egentlig klarer veldig mye mer/er sterkeren enn det du tror du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Del Skrevet 19. august 2020 Stølhet har ingenting med det å gjøre, ikke tenk på det du. Anonymkode: 8e6ba...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Del Skrevet 19. august 2020 Nå er dette kanskje bare en bit av programmet ditt, men utfra det du skriver der vil jeg si at du trener for lite. Eneste gode øvelsen vil jeg si er twisten, ellers høres det litt for lett ut, selv som "nybegynner". Ville også prøvd å lagt inn noen bedre øvelser som knebøy med stang, markløft og lignende. Dette er øvelser som går på mange av de store musklene, også bra for kjernemusklatur da du må fokusere på å stabilisere under løftene. Anonymkode: 84cf4...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå