AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Kan man kjenne den? Fikk satt inn spiral etter at jeg fikk sønnen min, har datet litt, men ikke vært sammen med noen før nå. Så er ikke så godt kjent med spiral. Har aldri hatt det før barn. Han jeg er med nå er mye større enn hva jeg er vant med, men når vi gjør det i stillinger som gjør at han kommer langt inn gjør det vondt. Det virker ikke som det er pga hans størrelse, men at han presser noe oppover. måtte fjerne den første fordi kroppen ville støte den fra seg, kan det være at dette er på vei til å skje igjen og den sitter alt for langt ned? Anonymkode: f86d2...439
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Hei. Dersom det er noen problemer med spiralen må du gjerne kontakte din gynekolog. De må ikke komme noe smerter eller ubehag etter en uka med spiral. I tilfelle du føler vondt under samleie betyr det at vaginal kanalen din er ikke stor nok for hans størrelse. Anonymkode: fed16...370
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Er trådene for lange kanskje? Uansett ville jeg droppet spiral, hold deg til kondom. Steriliser deg om du er ferdig med barn. Anonymkode: 8abe1...17e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er trådene for lange kanskje? Uansett ville jeg droppet spiral, hold deg til kondom. Steriliser deg om du er ferdig med barn. Anonymkode: 8abe1...17e Kanskje de er det! Vil heller prøve å finne et annet prevensjonsmiddel enn kondom! Har dårlig erfaring med hormonting, men kan kanskje prøve det. Er nok ikke pga at han er for stor, for i noen stillinger får jeg ikke disse smertene. ts Anonymkode: f86d2...439
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå