oda02 Skrevet 4. oktober 2020 #41 Skrevet 4. oktober 2020 På 19.8.2020 den 10.23, ekshibisjonisten skrev: Finnes det kvinner som tenner på å vise seg fram, som går nakne under yttertøyet for å ha følelsen av å være offentlig naken? Jeg tenner på å være offentlig naken, både som du beskrev eller på andre måter. Men jeg vil egentlig ikke bli sett. Jeg skjønner det ikke helt selv... 1
Trøndermann Skrevet 9. november 2020 #42 Skrevet 9. november 2020 På 4.10.2020 den 8.49, oda02 skrev: Jeg tenner på å være offentlig naken, både som du beskrev eller på andre måter. Men jeg vil egentlig ikke bli sett. Jeg skjønner det ikke helt selv... Er da ikke så uforståelig det. Går vel på følelsen av å være naken,dristig,"frekk".. bare sånn for din egen del kanskje,mer enn at andre skal se deg?
oda02 Skrevet 10. november 2020 #43 Skrevet 10. november 2020 På 9.11.2020 den 9.22, Trøndermann skrev: Er da ikke så uforståelig det. Går vel på følelsen av å være naken,dristig,"frekk".. bare sånn for din egen del kanskje,mer enn at andre skal se deg? Klarer ikke å si. Jeg vil se og/eller bli sett uten at det blir konsekvenser, fordi det er spennende. Men jeg liker ikke å havne i problemer... Er det noen som innerst inne IKKE er sånn, altså? 🤔 2
Trøndermann Skrevet 11. november 2020 #44 Skrevet 11. november 2020 13 timer siden, oda02 skrev: Klarer ikke å si. Jeg vil se og/eller bli sett uten at det blir konsekvenser, fordi det er spennende. Men jeg liker ikke å havne i problemer... Er det noen som innerst inne IKKE er sånn, altså? 🤔 Aha 😃 Er da vel mange muligheter for det uten at det blir konsekvenser...?
Gjest Alterego666 Skrevet 11. november 2020 #45 Skrevet 11. november 2020 17 timer siden, oda02 skrev: Klarer ikke å si. Jeg vil se og/eller bli sett uten at det blir konsekvenser, fordi det er spennende. Men jeg liker ikke å havne i problemer... Er det noen som innerst inne IKKE er sånn, altså? 🤔 Du må gå på The Well.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #46 Skrevet 11. november 2020 På 19.8.2020 den 10.23, ekshibisjonisten skrev: Finnes det kvinner som tenner på å vise seg fram, som går nakne under yttertøyet for å ha følelsen av å være offentlig naken? Selvfølgelig gjør det det. Bare se på byen en fredags eller lørdagskveld. Den delen med naken under yttertøyet er vel litt mer av det sjeldne slaget. Dersom ikke kvinnene som kler seg som horer på byen og viser frem kroppen sin mest mulig ikke liker å vise seg fram så vet ikke jeg.... Anonymkode: fd0d7...b0d
Fioljenta Skrevet 11. november 2020 #47 Skrevet 11. november 2020 Jeg har to problemer med ekshibisjonisme: 1) At noen «påtvinger» andre sin egen nakenhet (f.eks. blotting foran andre som ikke har valgt det selv) 2) Å stave det ordet Sånn bortsett fra det, er det mye moro man kan finne på. 🙂
Gjest Alterego666 Skrevet 11. november 2020 #48 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, Fioljenta skrev: Jeg har to problemer med ekshibisjonisme: 1) At noen «påtvinger» andre sin egen nakenhet (f.eks. blotting foran andre som ikke har valgt det selv) 2) Å stave det ordet Sånn bortsett fra det, er det mye moro man kan finne på. 🙂 1: Blotting er ikke ekshibisjonisme.
Fioljenta Skrevet 12. november 2020 #49 Skrevet 12. november 2020 21 timer siden, Alterego666 skrev: 1: Blotting er ikke ekshibisjonisme. Godt mulig det bare er jeg som feilkoblet. Jeg klarer jo ikke en gang å stave det ordet. 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå