Gå til innhold

Ekshibisjonisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det kvinner som tenner på å vise seg fram, som går nakne under yttertøyet for å ha følelsen av å være offentlig naken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekshibisjonist ja. 
Men nei, jeg gjør noe med det ute i offentlig. 

• Liker 1
Skrevet

Nesten alt du kan tenke deg, finnes det mange som driver med. Det gjelder det meste her i livet, og spesielt når det kommer til seksualitet. Tenner du på noe, kan jeg garantere at andre også tenner på det. 

Ja det finnes. 

Men du vil kanskje heller ha damer til å fore fantasien din med historier?

Anonymkode: 1b4f7...a1d

Skrevet
4 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg er ekshibisjonist ja. 
Men nei, jeg gjør noe med det ute i offentlig. 

Hva gjør du da?

Skrevet
2 timer siden, ekshibisjonisten skrev:

Hva gjør du da?

Hva? Jeg har egnede nettsteder, og RL steder, hvor jeg kan få ut den siden av meg 😃

• Liker 4
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 19.8.2020 den 10.23, ekshibisjonisten skrev:

Finnes det kvinner som tenner på å vise seg fram, som går nakne under yttertøyet for å ha følelsen av å være offentlig naken?

Jeg har det på samme måte som deg. Går ofte naken under jakker/kåpe eller kjoler. Går somregel naken rundt i huset når ungene er lagt. Gir meg en følelse av frihet og sårbarhet på samme tid. Blir ekstremt kåt bare av tanken å gå naken under kjolen på jobb i dag. 

Kåt kvinne 41.

Anonymkode: 932f6...bef

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har usjenert hage, det finnes fristrender, og så er det selvsagt The Well.

Skrevet
På 19.8.2020 den 10.23, ekshibisjonisten skrev:

Nei, de finnes ikke.

Anonymkode: 32a1e...2d4

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Alterego666 said:

Hva skjer på The Well?

Anonymkode: 4963d...c93

Gjest Alterego666
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skjer på The Well?

Man bader, mange bader nakne.

Skrevet
33 minutter siden, Alterego666 said:

Man bader, mange bader nakne.

Oi, det høres spennende ut! Må nesten prøve det en gang :) 

Gjest Alterego666
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det høres spennende ut! Må nesten prøve det en gang :) 

Det anbefaler jeg. Det er helt uten sammenligning Norges største og mest eksklusive spa-anlegg.

www.thewell.no

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte som deg. Går ofte naken under jakker/kåpe eller kjoler. Går somregel naken rundt i huset når ungene er lagt. Gir meg en følelse av frihet og sårbarhet på samme tid. Blir ekstremt kåt bare av tanken å gå naken under kjolen på jobb i dag. 

Kåt kvinne 41.

Anonymkode: 932f6...bef

Hahaha! Ja, særlig. Alle er nakne under klærne, faktisk - vi er nakne alle sammen! KJEMPEspennende. Er du en gutt på 14? 

Anonymkode: eee17...b6a

• Liker 5
Skrevet

Er du en gutt på 14? 

Anonymkode: eee17...b6a

👌

Anonymkode: 32a1e...2d4

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Så det å gå på "The Well" blir noe seksuelt altså. Er du klar over at du nå kan støte bort nåværende og potensielle kunder som kun ville gått dit for å oppleve litt fysisk velvære?

Anonymkode: ca2bb...93c

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Så det å gå på "The Well" blir noe seksuelt altså. Er du klar over at du nå kan støte bort nåværende og potensielle kunder som kun ville gått dit for å oppleve litt fysisk velvære?

Det er ingen på The Well som merker at jeg liker å gå naken blant andre nakne mennesker. The Well er nettopp for mennesker som er kroppspositive.

For de som ikke liker nakenhet, finnes ca 2384 andre spa-anlegg i Norge, samt tekstil-tirsdag på The Well.

Skrevet
7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er ingen på The Well som merker at jeg liker å gå naken blant andre nakne mennesker. The Well er nettopp for mennesker som er kroppspositive.

For de som ikke liker nakenhet, finnes ca 2384 andre spa-anlegg i Norge, samt tekstil-tirsdag på The Well.

Kroppspositivitet er ikke det samme som kåthet. Hadde du vært synlig kåt så hadde du forhåpentligvis blitt kastet ut. Bare det at du annonserer det sender likevel dårlige vibber til de som er nåværende eller mulige kunder. Det gjør det så utrolig trashy og lite fristende. At det finnes andre spa-anlegg i Norge har ikke noe med saken å gjøre. Særlig siden "The Well" i utgangspunktet er et sted med svært høy kvalitet på fasilitetene.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Kroppspositivitet er ikke det samme som kåthet. Hadde du vært synlig kåt så hadde du forhåpentligvis blitt kastet ut. Bare det at du annonserer det sender likevel dårlige vibber til de som er nåværende eller mulige kunder. Det gjør det så utrolig trashy og lite fristende. At det finnes andre spa-anlegg i Norge har ikke noe med saken å gjøre. Særlig siden "The Well" i utgangspunktet er et sted med svært høy kvalitet på fasilitetene.

Det er du som bringer inn «synlig kåt» her. 
Du assosierer in elementer som jeg ikke beskriver. 
Det er ingen på The Well som sprader rundt med kølla i været. Det er nok litt tafsing i krokene, men det er det i din lokale svømmehall og på arbeidsplassen din også.

Skrevet
41 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er du som bringer inn «synlig kåt» her. 
Du assosierer in elementer som jeg ikke beskriver. 
Det er ingen på The Well som sprader rundt med kølla i været. Det er nok litt tafsing i krokene, men det er det i din lokale svømmehall og på arbeidsplassen din også.

Du skrev at ingen merker at du tenner på å vise deg frem. Da er det relevant å nevne dette med synlig kåt. Jeg er klar over at det ikke er saken her. Hvilke elementer mener du jeg fletter inn her?

Igjen; dette har ikke noe med synlig opphisselse å gjøre. Derimot problematiserer jeg det faktum at du nedgraderer "The Well" til et sted der den som tenner på å vise seg frem kan få utløp for lystene sine. For mange vil det være en god grunn til å ikke oppsøke stedet.

• Liker 1
Skrevet

Du skrev at ingen merker at du tenner på å vise deg frem. Da er det relevant å nevne dette med synlig kåt. Jeg er klar over at det ikke er saken her. Hvilke elementer mener du jeg fletter inn her?

Igjen; dette har ikke noe med synlig opphisselse å gjøre. Derimot problematiserer jeg det faktum at du nedgraderer "The Well" til et sted der den som tenner på å vise seg frem kan få utløp for lystene sine. For mange vil det være en god grunn til å ikke oppsøke stedet.

Om noen, i denne diskusjonen, får meg til å få mindre lyst å dra på the well.. Så er det deg. 

Anonymkode: 3c6cd...b3c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...