AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Foretrekker du å ha kontakt med personen du dater gjennom tekst/sosiale medier, eller foretrekker du å ikke ha så mye kontakt mellom datene? Personlig så foretrekker jeg å bli kjent face to face. Men etter en veldig vellykket første date, så er jeg litt usikker. Tenker på h*n hele tida.. Vi har avtalt ny date. Jeg er bare redd for å ødelegge noe ved å tekste for mye. Anonymkode: d337d...f32
Sykkelkopp Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 På mine beste dates har jentene ofte tekstet meg rett etter daten. Det synes jeg bare er hyggelig. Når man føler man matcher så godt vil man snakke mest mulig i begynnelsen 3
annebanane Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Gjerne en del teksting mellom datene. Det er jo en måte å bli kjent det også. 5 timer siden, Sykkelkopp skrev: Når man føler man matcher så godt vil man snakke mest mulig i begynnelsen Det her. Ikke er det særlig vanskelig å finne noe å prate om da heller, for det flyter bare.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Ja, jeg vil tekste. Og gjerne snakke på telefonen også, mellom datene. Man vil jo gjerne vite mest mulig om personen. Er man virkelig interessert så klarer man gjerne ikke la være å ta kontakt. Blir det stille mellom datene så tolker jeg det som interessen er borte. Anonymkode: 9deb5...70b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Jeg vil egentlig ikke, men føler det er lurt for at det ikke skal dø ut Anonymkode: c4da7...11d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 jeg synes det fort blir for mye teksting mellom datene i starten, noe som tar litt piffen ut av det. Jo mindre teksting, jo bedre, synes jeg. Trenger jo selvsagt ikke være helt stille, men å tekste hver dag får jeg helt spasmer av. Anonymkode: 8a777...8e1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Trenger ikke være så voldsomt mye teksting før vi treffes, men mellom dater som går bra synes jeg det hyggelig å tekste for å vise at man tenker på den andre, og motsatt. Fint om den andre spør hvordan dagen har vært osv. Anonymkode: 8b582...0af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå