Gå til innhold

arrrggggg og dumminger og slikt tull


Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

det sies at du som gutt blir sammen med jenter som ligner din mor, jenter blir vist sammen med gutter som ligner far.....vel, jeg forstår da godt at fattarn og mutter blei skilt. :sur:

jeg gir opp, er for oppgitt til og skrive noe annet enn arrrrrggggg egentlig.

svarteste nedbrente fyrstikk menneske av ei burugle,,

uff og fyyyyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest gotthard

var ikke no forhold, var ei venninde...slike som meg klarer ikke en gang og finne ei venninde uten og dra på meg bråk og problemer serru...

er bare lit lei nå, veit hu ikke er slik bevist, hu vil det jo bare bra men det blir slitsomt.

men, om hundre år er vi bare et bilde på en vegg om vi er heldige, og nesten ingen av de som ser på oss hvet hva vi het en gang så hvorfor ikke glemme det og gå videre? late som det aldri hendte liksom?

vel, takk for omtanke fra totalt ukjente som vist med et tastetrykk at de er utrolige .......................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

kan da være like ille om det "bare" er ei venninne og..

følelser kan være noe herk til tider, blir slitsomt og forvirrende...

Og jo, forsåvidt hadde det vært veldig effektivt å kunne legge alt slikt bak seg, men igjen, da hadde vi sikkert aldri lært, og gått på samme feil igjen og igjen...

Men håper det ordner seg for deg, og at det blir bedre! vet hvordan det er med dritt og frustrasjon pga det andre kjønn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...