Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Ja jeg har matchet ei dame for ei stund siden. Under ett år hvis det er tema. Vi tok en date, men hun ønsket å avslutte noe jeg selvfølgelig respekterte. Men det ramlet utav meg at jeg syntes om henne og vi godt kunne treffes flere ganger. Hun virket litt avventende, men samtidig bestemt. Greit det. Hun la meg til på fb og slettet meg på tinder. Har i ettertiden likt en del av mine innlegg som da omfatter felles interesser. Nå tikket det inn en ny "like" på tinder. Tror du ikke der var hun igjen?! Er det slik at hun har glemt hvem jeg var eller har hun bare fått tenkt seg om noen måneder og ombestemt seg? Ihvertfall synes jeg det ber litt rart at hun ikke sender melding på fb istedet. Merkelig greier.
duplexx Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Personlig ville jeg antatt at hun hadde glemt deg, dessverre. 1
Scoops Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Kan jo være at hun er usikker på om du fremdeles er noe interessert og at det da føles litt tryggere og sjekke det ut på tinder istedenfor og sende en melding på fb .. Ikke vet jeg altså,hadde jo bare vært lettere og sendt melding på fb 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2020 36 minutter siden, duplexx skrev: Personlig ville jeg antatt at hun hadde glemt deg, dessverre. Ja det er det jeg tror også. 32 minutter siden, Scoops skrev: Kan jo være at hun er usikker på om du fremdeles er noe interessert og at det da føles litt tryggere og sjekke det ut på tinder istedenfor og sende en melding på fb .. Ikke vet jeg altså,hadde jo bare vært lettere og sendt melding på fb Ja litt usikker på om jeg gjør det faktisk. Jeg må tenke litt i boksen først.
Gjest Melis123 Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Jeg tenker at hun ikke har glemt deg, men at hun ønsker å signalisere at hun har ombestemt seg litt😊
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2020 42 minutter siden, Melis123 skrev: Jeg tenker at hun ikke har glemt deg, men at hun ønsker å signalisere at hun har ombestemt seg litt😊 Hvorfor sender hun da ikke bare ei melding på fb? Akkurat dette får jeg liksom ikke til å stemme.
Gjest Melis123 Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Fordi det er mindre forpliktende på Tinder kanskje? Ikke vet jeg, men vi kvinner er litt rare av og til🤗
Meg.no Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 Om hun ikke er betalende tindermedlem, var det kanskje for å se om du hadde likt henne- nok en gang. For å lure stemningen. Tror ikke hun har glemt deg etter ett år. Med mindre du har nye bilder hvor du fremstår veldig ulik fra sist. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Dette skjedde med meg også. Vi matchet på nytt selv om vi hadde hverandre på snap.. rett og slett for å lodde stemninga og sjekke om den andre var interessert. Samtalen ble tatt opp igjen via snap. Tenker du kan sende en melding på facebook Anonymkode: 8d951...492 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 Hvis du har fått henne opp på nytt igjen, så har hun slettet Tinder og lastet det ned på nytt igjen. Det betyr at det ikke er sikkert hun slettet deg spesifikt. Kanskje hun rett og slett fant en annen, slettet hele Tinder, det skar seg, kom tilbake på Tinder, og matchet med deg på nytt igjen. Når hun matcher med deg igjen, så er hun nok interessert. Det er i alle fall min erfaring. Anonymkode: 840cd...61d 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 Ta det med ro Hr.A., ingen glemmer deg. Bare ta opp kontakten igjen, uten lage et nummer av det, og uten å gjøre deg kostbar. Anonymkode: d0173...d1e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 Jeg har tykket like på tidligere flørter som en slags "hei", ikke nødvendigvis fordi jeg ønsker å gjenoppta flørten. Tipper hun husker deg. Anonymkode: 75e58...f5a
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 15 timer siden, Melis123 skrev: Jeg tenker at hun ikke har glemt deg, men at hun ønsker å signalisere at hun har ombestemt seg litt😊 Det der tror jeg og
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 Jeg tror sannsynligvis ts blir skuffet hvis han tror det skjer noe mer. Anonymkode: 9318c...082
Engel Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 Jeg har opplevd flere ganger at menn som jeg har vært i kontakt med via datingapper for 1-2 år siden tar kontakt på nytt og ikke kjenner meg igjen (klart det hjelper meg at de ikke bytter bildene sine, noe jeg gjør). Men har ikke opplevd det med noen jeg har vært på date med. Dvs har opplevd et par ganger at de tak kontakt på nytt, men da har de vært klar over hvem jeg er. Men hvis du vet at du har byttet bildene og endret profilen siden sist så kan det være mulig hun ikke kobler at det er deg. Men kanskje husker hun deg, og vil ta opp igjen kontakten nå. Det hender jo at man ombestemmer seg. Jeg har gjort det en gang selv med en mann, men da ble første runde avbrutt pga mye styr hos meg som gjorde at jeg kuttet all dating i en periode.
Hr. Aktiv Skrevet 19. august 2020 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2020 Har ikke endret hovedbildet, men endret noen andre bilder med ennda bedre bilder av meg pluss oppdatert bioen til det bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå