AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Fikk nettopp tilsendt disse to meldingene fra en slektning; 1; Dersom katter spiser sunt, så kan de slaktes og spises når de blir stor nok, leste jeg nettopp 2; Mye godt kjøtt på katter tydeligvis Hva er deres mening om sånne meldinger? Slektningen er godt klar over at jeg selv har to katter. Anonymkode: db70f...e68
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Han liker kanskje ikke katter?🤷🏼♀️ veldig sært å sende da. Katter er utrolig seigt og smaker ikke godt forresten. Hunder smaker bedre. Er han hundemenneske kan du vel sende det tilbake Anonymkode: f0630...bea
Gjest ti10 Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Avsenderen er en idiot som tror han er forferdelig morsom. Jeg skriver "han", for dette er typisk primitiv mannfolkhumor. Livets skole, lite eller ingen utdanning osv. Alle kjenner minst én sånn. Skjønner at du sannsynligvis har veldig lyst til å sende et sviende svar tilbake, men ikke gjør det. Da får han oppmerksomheten han ønsker. Den beste hevnen er å bare ignorere idioten.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Han tror vel at han er fryktelig morsom da. Ignorer og gå videre Anonymkode: e83de...26f
Myrmica Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Han prøver å få en reaksjon ut av deg, ved å bruke tema han vet er sensitive. Dette høres ut som en person med tilnærmet psykopatiske trekk. Normale mennesker vil ikke bevisst såre de rundt seg. Om dette er en nær slektning du har omgang med, ville jeg forsøkt å spørre personen ansikt til ansikt om hva meningen med slike meldinger egentlig er. Håper øvrig familie støtter deg og er på din side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå