AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Jeg vurderer å tatovere hårstrå ved hårfeste, da hårfestet mitt er litt høyt og skjevt. Dette er en usikkerhet ved meg jeg har hatt lenge. Jeg har håret i en spesifikk frisyre som ikke viser hårfeste, men jeg er lei av å ikke kunne ha håret som jeg vil. Dette sitter så dypt at jeg må gjøre noe med det hvis jeg skal kunne ha en annen frisyre. Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med å tatovere på hårstrå? Anonymkode: 35330...877
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 ikke gjør det, kommer til å se dumt ut. Anonymkode: e2777...e97 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Her ser du hva du har gjort med den naturlige kvinnen, Sophie Elise 👏👏👏 Anonymkode: ca6c7...df7 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å tatovere hårstrå ved hårfeste, da hårfestet mitt er litt høyt og skjevt. Dette er en usikkerhet ved meg jeg har hatt lenge. Jeg har håret i en spesifikk frisyre som ikke viser hårfeste, men jeg er lei av å ikke kunne ha håret som jeg vil. Dette sitter så dypt at jeg må gjøre noe med det hvis jeg skal kunne ha en annen frisyre. Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med å tatovere på hårstrå? Anonymkode: 35330...877 Spør en kosmetisk sykepleier, også en be om en kirurg som med... Anonymkode: 0614a...a4a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her ser du hva du har gjort med den naturlige kvinnen, Sophie Elise 👏👏👏 Anonymkode: ca6c7...df7 Så du tror Sophie Elise har skyld i dette? Jeg hadde komplekser lenge før hun kom på banen. Dessuten kan du gjerne unngå å kommentere hvis du ikke har svar på spørsmålet mitt. ta Anonymkode: 35330...877 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke gjør det, kommer til å se dumt ut. Anonymkode: e2777...e97 Og du har erfaring? ts Anonymkode: 35330...877
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør en kosmetisk sykepleier, også en be om en kirurg som med... Anonymkode: 0614a...a4a Det jeg lurte på er om noen her inne har erfaring. ts Anonymkode: 35330...877
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du har erfaring? ts Anonymkode: 35330...877 Har aldri tatovert hårfeste, og kommer aldri til å gjøre det. Hvorfor ikke gå på kur mot hårvekst heller? Anonymkode: e2777...e97 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri tatovert hårfeste, og kommer aldri til å gjøre det. Hvorfor ikke gå på kur mot hårvekst heller? Anonymkode: e2777...e97 Hun vil jo ikke ha mindre hår, hun vil ha mer, og lengre ned. Man vil ikke gro ut hår der det aldri har vært hår heller (hårfestet er der det er og alltid har vært for kvinner). Det mangler jo hårsekker nedover pannen, så "kur" for noe sånt vil uansett ikke fungere. De fleste produkter som lover økt hårvekst er uansett bare humbug og fanteri. Anonymkode: 0c882...2ce 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri tatovert hårfeste, og kommer aldri til å gjøre det. Hvorfor ikke gå på kur mot hårvekst heller? Anonymkode: e2777...e97 Jeg spurte spesifikt om noen har erfaring med å tatovere på hår. Det er fint om folk kan svare på spørsmålet mitt, da jeg heller må ty til masse tid til google søk for å kunne finne et potensielt sted. Kur mot hårvekst funker nok ikke, da jeg vil fylle inn der jeg ikke har særlig med hår. ts Anonymkode: 35330...877
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Dytter på denne tråden. Har tynn hårlinje. Noen som vet om noen som gjør dette i Norge og som er bra? Anonymkode: e7193...5a5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dytter på denne tråden. Har tynn hårlinje. Noen som vet om noen som gjør dette i Norge og som er bra? Anonymkode: e7193...5a5 Spør sophie elise Anonymkode: 2868e...1a2 1
KjøttOPP Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør sophie elise Anonymkode: 2868e...1a2 Hun må jo resirkuleres når hun dør, så det er jo tidenes forbilde😅 Støtter å sende henne en pm og vente på svar! 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 Hyggelig at jeg kan underholde dere med et problem som gjør at jeg ikke har gått hjemmefra uten hårbånd på 4 år, etter at jeg var ferdig med cellegift. Anonymkode: e7193...5a5
Den Sagnomsuste Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 Kjære ts, hvorfor spør du ikke onkologer eller andre som er involvert i behandlingsapparatet i forbindelse med kreft? Problemet du sliter med må jo være et utbredt problem for flere overlevde? Hadde jeg vært deg ville jeg spurt på noen engelske kreftfora, eventuelt kan du stille spørsmålet ditt på Quora. Ellers vil jeg gjerne applaudere deg! Du er en knallsterk og tøff kvinne som har stått igjennom noe så vanskelig som kreftsykdom. Det står det stor respekt av i seg selv! Du er vakker og perfekt som du er! Når du ser hårfestet ditt kan du huske på at du er en sann vinner. Du vant over en sykdom mange forbinder med død og elendighet. Forsøk å tenke positivt rundt dette "æresmerke" du har. Bare så det er sagt så forstår jeg godt at kvinner trenger håret sitt. Som nevnt: spør behandlerne dine, Kreftforeningen eller Quora. 1
KjøttOPP Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hyggelig at jeg kan underholde dere med et problem som gjør at jeg ikke har gått hjemmefra uten hårbånd på 4 år, etter at jeg var ferdig med cellegift. Anonymkode: e7193...5a5 Er jo du som bringer skam over deg selv. Folk har som regel nok med seg selv, og enser ikke omgivelsene. Burde heller søke profesjonell hjelp for psyken din, om det skulle være noe 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 KjøttOPP skrev (1 minutt siden): Er jo du som bringer skam over deg selv. Folk har som regel nok med seg selv, og enser ikke omgivelsene. Burde heller søke profesjonell hjelp for psyken din, om det skulle være noe Skjønner ikke helt tankegangen din. Har du aldri kastet et blikk på noen som har et eller annet avvik? Psyken min står det ganske bra til med, takk som spør. Anonymkode: e7193...5a5
KjøttOPP Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt tankegangen din. Har du aldri kastet et blikk på noen som har et eller annet avvik? Psyken min står det ganske bra til med, takk som spør. Anonymkode: e7193...5a5 Har selv gått med både sonde, CVK og Picc-line i offentligheten, men hvorfor i alle dager skal andres evt blikk være det bærende element i mitt liv? Hvis noen har stirret for lenge, har jeg spurt dem rett ut "Hva faen er det du stirrer på?"
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 KjøttOPP skrev (Akkurat nå): Har selv gått med både sonde, CVK og Picc-line i offentligheten, men hvorfor i alle dager skal andres evt blikk være det bærende element i mitt liv? Hvis noen har stirret for lenge, har jeg spurt dem rett ut "Hva faen er det du stirrer på?" Bra for deg. Er det greit for deg om det plager meg når jeg ser meg i speilet? Anonymkode: e7193...5a5 1
Carrot Skrevet 11. november 2021 #20 Skrevet 11. november 2021 sjekk ut Solvår Hegge og SOL PMU, instagram, facebook, nettsiden - det er ikke dumt i det hele tatt om du føler det kan hjelpe deg. Drit i hva andre mener! Gjør det du mener er best for deg men gjør også hjemmeleksen din på hvilke steder som er gode på dette og ikke, Sol er en av de som har holdt på lengst, har mest erfaring og driver opplæring innen dette og andre både kosmetiske og andre metoder. For eksempel hjelper de kvinner etter brystkreft med tattoos for brystvorter ❤️ jeg anbefaler å sjekke det ut som en del av din research - det er nok mange steder som koster mindre men hvem vet hva de kan og ikke kan..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå