Gå til innhold

Hvor finne billig brudekjole?


Snop

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lyst til å bruke all verdens på brudekjole, og tenker å finne noe på à la h&m, ASOS osv. Tenker mellom 1-3000 kr. Dere andre som ser etter kjole på budsjett, hvor leter dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt på JJshouse og er storfornøyd med min. Jeg ville heller ikke bruke spesielt mye penger på min kjole, og har veldig gode erfaringer der fra før av. Men jeg vet det er delte meninger om jjshouse.

Ellers kan du jo sjekke Finn, man finner mye fint der. Og så finner du en del på bubbleroom.no, men har ikke personlig erfaring derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye på Finn ☺️ Kjøpte min der 😀

Anonymkode: 3e19d...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å dra til Sverige er det billige brudekjoler på «Nordic wedding store & outlet» :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har også mange fine

theoutnet.com

Anonymkode: a97ce...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en brudekjole på HM.no mens jeg tråla finn.no. Fant en jeg likte på finn.no ganske kjapt etterpå så returnerte kjolen fra HM. 

Hadde budsjett på 2000kr. Kjolen på finn.no kostet 2000kr, den på HM 1100kr

 

Anonymkode: e9296...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte min brukt på Finn. Nypris var 16 000kr og jeg fikk den for 3000kr. Brudekjoler faller ekstremt i pris etter ett bruk så Finn er det beste stedet å få mye for pengene. 

Anonymkode: 3445c...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er åpen for å bestille på nett og kan tenke deg en kjole som er litt utenom den vanlige fotside har unique-vintage.com veldig mye fint til en pen pris (men må legge på toll i tillegg).

Anonymkode: f3b0b...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, HopelessFear skrev:

Zalando har mye fint. Fant brudekjolen min der til 2500 :) 

Samme her. Jeg endte med en lys cocktailkjole fra Zalando.

Anonymkode: 14df7...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i en kjolebutikk for 725kr. Butikker som selger selskapskjoler har noen ganger enkle brudekjoler også

Anonymkode: 503dc...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt min på wish med frakt kom den på under 500kr. Akkurat den stilen jeg ville ha og er behagelig og ha på. 

Man kan selvfølgelig være veldig uheldig der også, men den jeg har kjøpt ser akkurat ut som på bildet og er av god nok kvalitet 😀

Anonymkode: 5161e...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt min på wish med frakt kom den på under 500kr. Akkurat den stilen jeg ville ha og er behagelig og ha på. 

Man kan selvfølgelig være veldig uheldig der også, men den jeg har kjøpt ser akkurat ut som på bildet og er av god nok kvalitet 😀

Anonymkode: 5161e...d7c

Har du bilde av kjolen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.8.2020 den 14.20, RosaSokk skrev:

Jeg har kjøpt på JJshouse og er storfornøyd med min. Jeg ville heller ikke bruke spesielt mye penger på min kjole, og har veldig gode erfaringer der fra før av. Men jeg vet det er delte meninger om jjshouse.

Signerer denne.

Jeg var på brudebutikk i Norge for å prøve litt kjoler, se på typer og kjenne på stoff. Ble for dyrt å kjøpe der, men fant litt mer ut hva jeg likte. Turte da kjøpe kjole på nett. Valgte JJhouse da jeg syns de hadde nydelige kjoler til lave priser. Kjøpte min der for kr. 1500,-. Ble ikke toll, noe jeg hadde trodd på forhånd. Det er jo en liten risiko da man "aldri vet hva man får", man har jo hørt skrekkhistorier... Men den var helt nydelig! Virkelig drømmekjole ♥ Men selv om jeg hadde sendt inn mål så satt den ikke helt bra. Var litt lang, og noe 'løst stoff' foran på bysten. Jeg dro til en privat syeske i byen her jeg bor og fikk fikset dette for ca. 1000 kr. Noe jeg egentlig hadde regnet med, så kjolen tilsammen ble jo på bare 2500 kr. Helt verdt det! Nydelig kjole som også til slutt satt som et skudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bubbleroom har noen fine. hold deg langt unna jjhouse og annet kinatull. Ligner aldri det som er på bildet. Bestilte en knelang kjole, fikk en som gikk til anklene. Den var så stygg. En annen fikk jeg ikke armen gjennom. En tredje så ut som en barnekjole. En fjerde var faktisk fin. Men alt for liten. Selv om jeg sendte inn mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg fant drømmekjolen på Finn. Synes ikke det er gale å kjøpe en brukt brudekjole, er bedre for økonomien og miljøet. + du får en kjole du kanskje ikke hadde hatt råd til men til en bra pris. vinn vinn.

Uansett er ingen på bryllupet som kommer til å vite at kjolen er brukt. 

Jeg re-designet den litt også ved å tilføye noen små elementer for å gjøre den litt mer personlig. alt i alt fikk jeg en kjole for 1500kr inkludert materialer jeg trengte for å re-designe den. 

Ny kostet kjolen 25 000kr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 12.52, Snop skrev:

Jeg har ikke lyst til å bruke all verdens på brudekjole, og tenker å finne noe på à la h&m, ASOS osv. Tenker mellom 1-3000 kr. Dere andre som ser etter kjole på budsjett, hvor leter dere? :)

Kjøpte brukt på Finn. Mange som sliter med å senge og selger billig, typ. 10 000 kr billigere enn innkjøpspris.

Anonymkode: eb4dd...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...