Snooks Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Er det noen som har erfaring med noen seriøse oppdrettere av St. Bernhard? Vi vurderer denne rasen og vil gjerne komme i kontakt med noen oppdrettere, men alle hjemmesidene til oppdretterne på NSBK sin side er utdaterte eller så har ikke oppdretterne hjemmesider i det hele tatt. Dersom noen har erfaringer tas disse imot med takk!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Prøv Facebook. Jeg kjenner ikke til oppdrettere av rasen, men generelt inntrykk er at langt flere oppdrettere er aktive på Facebook enn på hjemmesider. Anonymkode: aeee8...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Er det ingen valpeformidler i klubben? Eventuelt spør på FB-gruppa til raseklubben hvilke oppdrettere som anbefales. Anonymkode: 28db1...55a 1
Snooks Skrevet 19. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2020 Takk, jeg melder meg inn i aktuelle grupper på Facebook 😊
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Bayeros kennel. Holder til i Trondheim Har ikke St. Bernhard fra de, men en annen rase de er oppdretter på. Seriøse folk som avler etter helse og eksteriør. Anonymkode: 7117f...81b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå