Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Hva vil det si at man har 4 mb linje på bredbånd? Samme hastighet inn og ut. Hvor lang tid tar det da å laste ned en sang f.eks.?
MorningStar Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Når det står 4 Mbit linje så betyr det bare innhastighet. Ut er sikkert MYE tregere. Kanskje på 512 Kbit. Hvis du kan laste ned sanger i full hastighet så går det selvfølgelig fort. MEN - ofte så laster du ned sanger av andre på nettet via P2P programmer. Og da gjelder det hvor høyt deres upload er. Det er ingenting du kan gjøre hvis den du laster av bare laster opp 20 Kb/s. Så mye går på den andre parten. Jeg har 3 Mbit linje og jeg får bare av og til full utbytte sånn sett.
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 Morningstar: Det står samme hastighet ut og inn. Men jeg skjønner jo at det gjelder bare hos meg og ikke hos evt. annen bruker.
MorningStar Skrevet 17. juli 2005 #5 Skrevet 17. juli 2005 Er det SHDSL du har da? Trodde det var ADSL som de fleste snakker om. Men hvilken leverandør er det snakk om? For nå ble jeg interessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå