Gå til innhold

Giftering i gull eller sølv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere giftering i gull eller sølv? Og til dere som ikke er gift, hva ville dere valgt? 

Anonymkode: 26afa...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har helt enkle og klassiske (mer firkantede enn avrundet) i gult gull. Veldig fornøyd!

Anonymkode: b7d3f...3d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er ganske uvanlig å ha giftering i sølv i Norge. Det er kanskje oftere man ser hvitt gull, men du kanskje har trodd det var sølv om du har sett det? Gult eller hvitt gull er det vanlige.

Jeg hadde gult gull i min giftering. Kunne ikke tenke meg sølv. Den eneste grunnen til at noen velger det, må vel være prisen?

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Million skrev:

Jeg tror det er ganske uvanlig å ha giftering i sølv i Norge. Det er kanskje oftere man ser hvitt gull, men du kanskje har trodd det var sølv om du har sett det? Gult eller hvitt gull er det vanlige.

Jeg hadde gult gull i min giftering. Kunne ikke tenke meg sølv. Den eneste grunnen til at noen velger det, må vel være prisen?

Mener om man har giftering i gull farge eller sølv farge😊

Skrevet

Har giftering i hvitt gull. Jeg ville ha ring i sølv da jeg ikke liker gult gull og trodde det var eneste fargen gull kommer i, til mannen min fortalte at det finnes jo hvitt gull som ser ut som sølv. Veldig fornøyd med at vi gikk for hvitt gull 😊

Anonymkode: 723eb...1f1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener om man har giftering i gull farge eller sølv farge😊

Det var da noe helt annet.... du skriver sølv, ikke sølvfarge. Men da var det oppklart. Du mente altså hvitt gull :) 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Million skrev:

Det var da noe helt annet.... du skriver sølv, ikke sølvfarge. Men da var det oppklart. Du mente altså hvitt gull :) 

Hehe ja, skrev litt feil. 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gått for hvittgull eller gull, en giftering skal føles litt eksklusiv og spesiell, en sølvring kan kan du kjøpe overalt? Ikke at prisen skal ha så mye å si, men personlig hadde jeg likt å hatt en litt finere dyrere ring vis jeg skulle ha giftet meg.

Her i gården blir aldri noe vanlig/tradisjonelt bryllup, så vis vi noengang skulle ha valgt ringer er vi enige om sorte faktisk, en helt sort til han og en litt mer pyntet sort en med litt gull/sølv til meg

Anonymkode: 4130a...635

Skrevet

Hvitt eller gult gull kommer helt an på smak og preferanse. Selv foretrekker jeg roségull. 

Anonymkode: 46ab8...59e

Skrevet

Planlegger sølv eller hvitt gull når vi kommer så langt... haster ikke, har bare vært gift 5 år enda.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal blande :) Enten hvitt gull og gult gull, eller en spesialdesignet ring med hvitt, rødt og gult. 

Skulle jeg hatt bare en farge, ville jeg gått for den tradisjonelle gifteringen i gult gull.

Anonymkode: 21727...afc

Skrevet

Vi har i rustfritt stål.

Anonymkode: eadb4...57d

• Liker 1
Skrevet

Vi har hvitt gull, og jeg angrer😝 

De fleste kler gult gull bedre. 

Anonymkode: 0112d...d3d

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hvitt gull, og jeg angrer😝 

De fleste kler gult gull bedre. 

Anonymkode: 0112d...d3d

Ikke her til lands, nei. Her er det mer vanlig med kalde hudtoner, og da er sølv/hvitt gull finere. 

Jeg er veldig kald i huden, og gull ser IKKE bra ut på meg. 

Anonymkode: 7967a...ede

Skrevet

Vi har gult gull, og er fornøyde med det. 😊

• Liker 1
Skrevet

Vi har gult gull og veldig fornøyd. Klassisk giftering med gravering, akkurat som jeg ville ha. Ikke noe rom for tolkning. Sølvfarget ring er ikke noe jeg forbinder med giftering. 

Anonymkode: 38fd1...21c

• Liker 3
Skrevet

Vi har matte titanringer, og er strålende fornøyde. Veldig lette, holdbare. Og til de som tror at titan ikke kan klippes i nødstilfeller: jo de kan det. :) 

Skrevet

Gull er det klassiske. Rødt gull. Uendelig mye mer holdbart enn sølv. Du blir plaget hvis du skal bruke en giftering av sølv, den må pusses konstant.

Jeg har sett at noen mener det blir for tacky med rødt gull og vil derfor gå for hvitt gull. Det tror jeg kommer av at gull i for lave renheter (lav karat) skinner feil. Lavere enn 14 karat kan fort se ut som bijouteri. Så det er egentlig et spørsmål om gull eller "gull."

Skrevet

Har giftering i gult gull og forlovelsesring i hvitt gull. Giftering i hvitt var ikke et alternativ, men vi vurderte lenge roségull. Men er veldig fornøyd med valget. Ingen er i tvil om at det er en giftering, når se ser en gul gullring, selv om den har en diamant. 

Anonymkode: cb957...105

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...