Gå til innhold

Hvor er Mario Riera blitt av??


Marsipanmor

Anbefalte innlegg

Siste han postet på Instagram var 23. juli, ikke sett at han har lagt ut noe på storyen sin etter det heller, og han pleide legge ut mye og ofte.
Hvor er han blitt av? Er han med på Singletown? På sykehus?
Jeg bruker mye tid på true crime og forsvinningssaker og den slags, så er sikkert litt miljøskadd av å grave i folk som forsvinner og ikke gir lyd fra seg😂😂
Er helt ok å bare ta en pause fra sosiale medier, altså, og influensere må da få trekke seg tilbake uten at sånne som meg skal gå i fistel.
Men det er så ulikt han,og det siste jeg så av han, var at han brått måtte ta en tur til Oslo. I følge Insta, altså.

Er det noen som vet noe? Hørt noe? Hva som helst?😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Smørøye skrev:

Han holder seg vel hjemme. 

 

Fantastisk sang. Klar kandidat til å dra inn Årets låt ved neste Spellemannspris-utdeling!! 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, norw skrev:

Fatter ikke hvorfor dere gir slike "kjendiser" oppmerksomhet. 

Du kan så si! Har fulgt med på han siden Paradise i fjor, og så var han litt av en skikkelse på Ex on the beach sist. Så det har blitt en greie, he he. Man blir jo nysgjerrig når noen man følger passivt, men tett bare forsvinner sånn. Vet det virker overflatisk og teit, men det er nå bare sånn det er blitt😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Marsipanmor skrev:

Siste han postet på Instagram var 23. juli, ikke sett at han har lagt ut noe på storyen sin etter det heller, og han pleide legge ut mye og ofte.
Hvor er han blitt av? Er han med på Singletown? På sykehus?
Jeg bruker mye tid på true crime og forsvinningssaker og den slags, så er sikkert litt miljøskadd av å grave i folk som forsvinner og ikke gir lyd fra seg😂😂
Er helt ok å bare ta en pause fra sosiale medier, altså, og influensere må da få trekke seg tilbake uten at sånne som meg skal gå i fistel.
Men det er så ulikt han,og det siste jeg så av han, var at han brått måtte ta en tur til Oslo. I følge Insta, altså.

Er det noen som vet noe? Hørt noe? Hva som helst?😉

Det er så ulikt han? Kjenner du han personlig eller?

På tide å komme deg over e-crush'en din, og heller bli sammen han overvektige kvisebefengte gamer'n over gangen eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Det er så ulikt han? Kjenner du han personlig eller?

På tide å komme deg over e-crush'en din, og heller bli sammen han overvektige kvisebefengte gamer'n over gangen eller noe.

Hahahaha, det er bare nysgjerrigheten som tar overhånd. Det hadde ikke trengt å være han heller - hvem som helst som er en del av feeden daglig og så blir borte, ville jeg begynt å undres over etterhvert. Er bare sånn over snittet snokete og nysgjerrig av meg, og sikkert litt over snittet opptatt av realitykjendiser😂😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marsipanmor skrev:

Hahahaha, det er bare nysgjerrigheten som tar overhånd. Det hadde ikke trengt å være han heller - hvem som helst som er en del av feeden daglig og så blir borte, ville jeg begynt å undres over etterhvert. Er bare sånn over snittet snokete og nysgjerrig av meg, og sikkert litt over snittet opptatt av realitykjendiser😂😉

Haha, ja ok da. Hvis det er en av dine gleder i livet så skal jeg ikke blande meg opp i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende han faktisk tok til seg kritikken, forstod han hadde dummet seg ut og er pinlig berørt, og av respekt for de som er i risikosonen, syke eller nå døde - bestemte seg for å ligge lavt av respekt. I så fall er jo det flott

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Halvgæren skrev:

Kan vel hende han faktisk tok til seg kritikken, forstod han hadde dummet seg ut og er pinlig berørt, og av respekt for de som er i risikosonen, syke eller nå døde - bestemte seg for å ligge lavt av respekt. I så fall er jo det flott

Sjansen er større for at han har dødd av Corona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som har lurt!
Han er tilbake på Insta igjen og skal snart fortelle hvorfor han har vært så off😄😄😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marsipanmor skrev:

Til alle som har lurt!
Han er tilbake på Insta igjen og skal snart fortelle hvorfor han har vært så off😄😄😄

Herregud, han er som bloody Mary. Bare nevn navnet hans noen ganger på Internett så dukker han opp. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
På 18.8.2020 den 16.51, DianaV skrev:

Herregud, han er som bloody Mary. Bare nevn navnet hans noen ganger på Internett så dukker han opp. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 19.09, Halvgæren skrev:

Kan vel hende han faktisk tok til seg kritikken, forstod han hadde dummet seg ut og er pinlig berørt, og av respekt for de som er i risikosonen, syke eller nå døde - bestemte seg for å ligge lavt av respekt. I så fall er jo det flott

Nå synes jeg du er litt vel positiv her, det er tross alt Mario vi snakker om 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Anzii skrev:

Og hvorfor hadde han vært borte?? *nysgjerrig*😂

Dette lurer jeg og på😂 Han har bare sagt at han skal fortelle mer senere. Jeg trodde han var med på Singletown, jeg, men er neimen ikke sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marsipanmor skrev:

Dette lurer jeg og på😂 Han har bare sagt at han skal fortelle mer senere. Jeg trodde han var med på Singletown, jeg, men er neimen ikke sikker. 

Nei men for f...😂 Av prinsipp gidder jeg ikke å følge han på insta, men ble jo veldig nysgjerrig nå😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 11.48, Anzii skrev:

Nei men for f...😂 Av prinsipp gidder jeg ikke å følge han på insta, men ble jo veldig nysgjerrig nå😂😂😂

Han er det artig å følge på insta - det er noe ufrivillig komisk over han😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...