Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Nei, denne er for gul på bakkroppen. Den jeg ble bitt av hadde tydelige gule og svarte striper.

Da er jeg, og min venninne som har peiling på insekter, tom for forslag. Muligens jeg kommer tilbake med nye forslag om hun kommer på noen andre typer.

Anonymkode: 4a937...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg, og min venninne som har peiling på insekter, tom for forslag. Muligens jeg kommer tilbake med nye forslag om hun kommer på noen andre typer.

Anonymkode: 4a937...741

Det var nok en veps, men tusen takk for alle forslagene. Da har jeg lært i dag at vepser biter ❤️

Ps: Bittene klør ikke.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vepser kan bite, opplevde det en sommer vi var ekstremt plaget med veps rundt matbordet. La noe kjøtt og litt brus ett stykke unna der vi satt for å få fred, de bet av store kjøttstykker som de tok med seg. Så den har nok trodd at du var godt kjøtt... 

Men jeg er imponert over at du klarte å sitte så rolig? Jeg blir hysterisk bare de nærmer seg... 

Anonymkode: 810da...2fc

Som regel vil ikke veps stikke hvis en forholder seg rolig. Jeg har også blitt stukket av veps og har forholdt meg rolig slik at den fikk ut brodden igjen og kunne fly avgårde. Jeg har aldri vært redd insekter eller edderkopper.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og tulleinnlegg. 

- Matas, mod. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Honey Dew skrev:

Som regel vil ikke veps stikke hvis en forholder seg rolig. Jeg har også blitt stukket av veps og har forholdt meg rolig slik at den fikk ut brodden igjen og kunne fly avgårde. Jeg har aldri vært redd insekter eller edderkopper.

Hvepsen har ikke mothake på brodden, slik biene har. Da vil den heller ikke bli sittende igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...