Gå til innhold

Hvor mye koster det å stramme ring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hvit gull og ekte diamanter. Vet ikke hvor mye diamanter

vet noen ca pris på stramming?

er løst, men ikke helt ekstremt. Må kanskje ned 4 ring størrelser 

Anonymkode: 70b1a...14c

4 størrelser? 😳Det er jo mye da.

Anonymkode: 3f3fd...bd3

• Liker 2

Annonse

Jeg betalte rett over 1800 kr for å få strammet inn en ring to størrelser på Thune i Oslo.

Det er ikke sikkert det går an å stramme den inn så mye som 4 størrelser, uten å gjøre større endringer når du har en diamant eller annen sten i ringen. Den delen som holder diamanten åpner seg opp når ringen tas inn, og blir det for mye faller den ut. Det går jo så klart an å fikse, men koster garantert mer.

Det er ikke sikkert den kan strammes inn om det er diamanter i "spenn". Jeg måtte få en ny fra fabrikk når jeg skulle gjøre det (var ny forlovelsesring, så fikk det gratis heldigvis).

Min har en stor diamant i midten, og noen på hver side. Derfor ble det vanskelig. Det går visst an å gjøre slike ringer større, men svært vanskelig å gjøre de mindre.. 

Anonymkode: cbf0f...e40

Annonse

12 timer siden, addict skrev:

Måtte ned 2 størrelser etter vekttap. For dette og endring i graveringen pga koronautsatt bryllup så betaler vi 800 kr. 

Det var litt dårlig service av gullsmeden! Her har jeg sett at flere har hatt gratis endret gravering om noen fikk avlyst bryllupet sitt denne perioden. Håper du bare betalte for innstrammingen :) 

• Liker 1
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt dårlig service av gullsmeden! Her har jeg sett at flere har hatt gratis endret gravering om noen fikk avlyst bryllupet sitt denne perioden. Håper du bare betalte for innstrammingen :) 

Godt mulig det bare er for innstramming, synes jo ikke det var en upris til tross 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...