AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Hei dere! Er der noen som kan liste opp innsjøer i askim kommune og spesielle severdigheter som er nyttig for barn? Jeg har akkurat flyttet hit og vil gjerne få med meg ukjente steder så jeg kan bli bedre kjent her Takk for alle svar! Anonymkode: 719cd...a38
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Badestrand på Solbergfoss. Det er Glomma, så litt kaldt vann. 3 kraftstasjoner som er fine å se på. Aller tøffest i vårflommen. Gruvene i Romsåsen er spennende. Tårn ved Skansehytta. En fin kort tur for de minste, og spennende å klatre opp i tårnet. Anonymkode: 08818...dbc 1
Kjetil E Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Badestrand på Solbergfoss. Det er Glomma, så litt kaldt vann. 3 kraftstasjoner som er fine å se på. Aller tøffest i vårflommen. Gruvene i Romsåsen er spennende. Tårn ved Skansehytta. En fin kort tur for de minste, og spennende å klatre opp i tårnet. Anonymkode: 08818...dbc Brugalleriet på Spydebergsiden av Fossum bru.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå