AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #1 Skrevet 17. august 2020 Bar overkropp/bikini foran speilet er kanskje tacky, men er stranda innafor? Tenker ikke ti bikinibilder altså, men kanskje ett, og ikke som hovedbilde? Får det dere til å sveipe rett til venstre, eller tenker dere det bare er greit å ha sett kroppen til daten før dere møtes? Anonymkode: fe1f1...562
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Skrevet 17. august 2020 Jeg elsker når folk har det. De er så ekstremt avslørende. Er det en selvdigger/posør, så ser man det med en gang, og det sveipes raskt venstre. Og er det et naturlig bilde, så får man i alle fall se kroppen. Slipper å tenke på filter og vinkler og dritt. What you see is what you get. Så får man et veldig bra grunnlag til å ta en avgjørelse. Anonymkode: 3e42d...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker når folk har det. De er så ekstremt avslørende. Er det en selvdigger/posør, så ser man det med en gang, og det sveipes raskt venstre. Og er det et naturlig bilde, så får man i alle fall se kroppen. Slipper å tenke på filter og vinkler og dritt. What you see is what you get. Så får man et veldig bra grunnlag til å ta en avgjørelse. Anonymkode: 3e42d...ee6 Tror du virkelig ikke at de smarteste playerne forstår dette? Anonymkode: ec78f...ec0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig ikke at de smarteste playerne forstår dette? Hva mener du med det? Anonymkode: 3e42d...ee6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Hva mener du med det? Anonymkode: 3e42d...ee6 En god player har det naturlige bildet som du ser etter. Anonymkode: ec78f...ec0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En god player har det naturlige bildet som du ser etter. Hva så? Da ser jeg i alle fall kroppen hans. Mye bedre enn alle de tildekkete bildene med filtre og drit, som får personen til å se mye slankere og bedre ut enn h*n er. Men det er vel først og fremst en damegreie. Anonymkode: 3e42d...ee6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Veldig mange jenter i alderen 18-29 har bilde i bikini, både på stranda og typ i speilet "åå gleder meg til sommer". Sikkert tilsvarende med menn. Dette synes jeg er fint. Bra kropp er et must for meg. Anonymkode: c8e97...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå