Gå til innhold

Badebilder på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bar overkropp/bikini foran speilet er kanskje tacky, men er stranda innafor? Tenker ikke ti bikinibilder altså, men kanskje ett, og ikke som hovedbilde? Får det dere til å sveipe rett til venstre, eller tenker dere det bare er greit å ha sett kroppen til daten før dere møtes?

Anonymkode: fe1f1...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker når folk har det. De er så ekstremt avslørende. Er det en selvdigger/posør, så ser man det med en gang, og det sveipes raskt venstre. Og er det et naturlig bilde, så får man i alle fall se kroppen. Slipper å tenke på filter og vinkler og dritt. What you see is what you get. Så får man et veldig bra grunnlag til å ta en avgjørelse.

Anonymkode: 3e42d...ee6

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker når folk har det. De er så ekstremt avslørende. Er det en selvdigger/posør, så ser man det med en gang, og det sveipes raskt venstre. Og er det et naturlig bilde, så får man i alle fall se kroppen. Slipper å tenke på filter og vinkler og dritt. What you see is what you get. Så får man et veldig bra grunnlag til å ta en avgjørelse.

Tror du virkelig ikke at de smarteste playerne forstår dette?

Anonymkode: ec78f...ec0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig ikke at de smarteste playerne forstår dette?

Hva mener du med det?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva mener du med det?

En god player har det naturlige bildet som du ser etter.

Anonymkode: ec78f...ec0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god player har det naturlige bildet som du ser etter.

Hva så? Da ser jeg i alle fall kroppen hans.

Mye bedre enn alle de tildekkete bildene med filtre og drit, som får personen til å se mye slankere og bedre ut enn h*n er. Men det er vel først og fremst en damegreie.

Skrevet

Veldig mange jenter i alderen 18-29 har bilde i bikini, både på stranda og typ i speilet "åå gleder meg til sommer".

Sikkert tilsvarende med menn. 

Dette synes jeg er fint. Bra kropp er et must for meg.

Anonymkode: c8e97...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...