Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har nylig kjøpt en MacBook Pro 2019 modell, og viftene bråker veldig når jeg skal spille sims? Er det noen andre som har dette problemet, og er det vanlig? Hvis ikke, kan man fikse det? Macen blir også litt varm.

Endret av sabraa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har to her og begge bråker ved sims

Anonymkode: 92733...883

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Har to her og begge bråker ved sims

Anonymkode: 92733...883

åja hmm, trodde mac skulle funke fint

Skrevet

Helt vanlig. 

Skrevet

Har Apple endelig begynt å fjerne designflaws? Der er det jo ofte ingen viftelyd selv om maskinen begynner throttle pga overoppheting.
HELT NORMALT at vifter slår seg på når man spiller. Hvor skal ellers all varmen bli av? 
Skulle hørt laptopen jeg sitter på du.. (ASUS ROG STRIX SCAR III) 

Det er fly som tar av mens jeg spiller :) 

Skrevet

Helt vanlig, har selv Macbook pro. Dessverre dårlig kjøling, men sånn er "alle" laptop(er). Må nesten ha stasjonære for å unngå støy og varmen. Hvis du synes det blir for varmt å spille på, så skaff deg et ekstra tastatur og mus. 

Anonymkode: 00b03...b97

Skrevet

Helt normalt at viftene slår inn på maks ved spill, har du en modell med grafikkort? 

Hvis du ønsker å "hjelpe" laptopen med å kjøle ned kan du kjøpe sånn padd med vifter som laptopen kan stå oppå.

Anonymkode: f7d80...732

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig, har selv Macbook pro. Dessverre dårlig kjøling, men sånn er "alle" laptop(er). Må nesten ha stasjonære for å unngå støy og varmen. Hvis du synes det blir for varmt å spille på, så skaff deg et ekstra tastatur og mus. 

Anonymkode: 00b03...b97

Nei, alle laptoper er ikke sånn. De fleste macs er sånn for de har mer eller mindre null kjøling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...