AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Del Skrevet 16. august 2020 Nye ledige timer skal legges ut over midnatt, men nå har det ikke blitt lagt ut noe. Noen som vet hvorfor? Er det fordi at det ikke skal være mulig å ta mer nå før den nye versjonen av teori kommer? Anonymkode: 1ce2c...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #2 Del Skrevet 17. august 2020 Nå måtte jeg inn og sjekke, av alle stasjonene jeg sjekket var det bare ledig time🙈 Anonymkode: 47e2d...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 17. august 2020 #3 Del Skrevet 17. august 2020 Hvorfor tror du at det legges ut ved midnatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Del Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, ajarRun skrev: Hvorfor tror du at det legges ut ved midnatt? Det er jo da det legges ut! Anonymkode: 47e2d...924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 17. august 2020 #5 Del Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo da det legges ut! Anonymkode: 47e2d...924 Du innbiller deg at det sitter noen vegvesen ansatte oppe midt på natten og legger ut timer? De der folka jobber kun mellom 08:20 og 11:30 og 12:30 og 15:00, utenom utallige kaffepauser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Del Skrevet 17. august 2020 Akkurat nå, ajarRun skrev: Du innbiller deg at det sitter noen vegvesen ansatte oppe midt på natten og legger ut timer? De der folka jobber kun mellom 08:20 og 11:30 og 12:30 og 15:00, utenom utallige kaffepauser. Er ikke den du siterte i utgangspunktet, men jeg fikk beskjed på kjøreskolen min at det ble oppdaterte timeplaner ved midnatt og det var også sånn jeg fikk napp på en time. Anonymkode: 47e2d...924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Del Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, ajarRun said: Du innbiller deg at det sitter noen vegvesen ansatte oppe midt på natten og legger ut timer? De der folka jobber kun mellom 08:20 og 11:30 og 12:30 og 15:00, utenom utallige kaffepauser. Du virkelig dummer deg ut her lol. De åpner timer midnatt for 2 uker videre i tid. Flere ungdommer her som satt og refreshet nettsiden rundt midnatt, om og om igjen, over flere netter, før de var rask nok å få time. Anonymkode: 31b23...b70 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 17. august 2020 #8 Del Skrevet 17. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du virkelig dummer deg ut her lol. De åpner timer midnatt for 2 uker videre i tid. Flere ungdommer her som satt og refreshet nettsiden rundt midnatt, om og om igjen, over flere netter, før de var rask nok å få time. Anonymkode: 31b23...b70 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke den du siterte i utgangspunktet, men jeg fikk beskjed på kjøreskolen min at det ble oppdaterte timeplaner ved midnatt og det var også sånn jeg fikk napp på en time. Anonymkode: 47e2d...924 Tror jeg ingenting på. Det er ingen logikk at de skal gjøre det slik. Med mindre en trafikkstasjon har noen sære ideer (forsåvidt ikke utenkelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #9 Del Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virkelig dummer deg ut her lol. De åpner timer midnatt for 2 uker videre i tid. Flere ungdommer her som satt og refreshet nettsiden rundt midnatt, om og om igjen, over flere netter, før de var rask nok å få time. Anonymkode: 31b23...b70 Du forstår ikke at han er ironisk? Om jeg ikke husker feil, så er han trafikklærer. Anonymkode: 76610...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Del Skrevet 17. august 2020 Jøss. Hva du TROR på betyr fint lite når du tar feil. Gå inn om 7 minutter og se om tidsplannen åpner opp for teori om exakt 14 dager smarting. Anonymkode: 31b23...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #11 Del Skrevet 18. august 2020 20 timer siden, ajarRun skrev: Tror jeg ingenting på. Det er ingen logikk at de skal gjøre det slik. Med mindre en trafikkstasjon har noen sære ideer (forsåvidt ikke utenkelig). nei vel, du får tro hva du vil! Jeg derimot sier bare hva jeg fikk beskjed om og hva som faktisk fungerte! Anonymkode: 47e2d...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #12 Del Skrevet 18. august 2020 Hvilken ny versjon av teori? 🤔 Anonymkode: 6ecf3...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. august 2020 #13 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) Kanskje dette hjelper: https://www.nrk.no/rogaland/stor-pagang-til-teoriprove-og-forerprove-1.15082188 Sitat Teoriprøve – ingen endring Men det er fortsatt vanskelig å få time til å ta teoriprøven. Der er det mulig på bestille time to uker fram i tid, og det er ikke lagt opp til endring av dette. – Tidene der blir lagt ut ved midnatt, så det krever at de som ønsker å ta teoriprøven må sitte oppe til langt på natt for å klare å bestille. I tillegg kan det være en utfordring ved at det ikke er ledige tider i Rogaland, så da må en reise over kommune- og fylkesgrenser for å få tatt teoriprøven andre steder, sier Bondevik. Sånn, nå kan vi avslutte ALL diskusjon om når de blir lagt ut. De blir lagt ut ved midnatt. Endret 19. august 2020 av AndreasBR 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Del Skrevet 19. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken ny versjon av teori? 🤔 Anonymkode: 6ecf3...1c0 Hvis du googler så finner du info om ny teoriprøve fra september! (du finner svaret i lenken jeg har lagt inn) Anonymkode: 47e2d...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Del Skrevet 19. august 2020 Sliter veldig med å ta teorien selv....finner ikke en jævla ledig time😖 Anonymkode: 1197f...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #16 Del Skrevet 23. august 2020 På 17.8.2020 den 23.50, ajarRun skrev: Tror jeg ingenting på. Det er ingen logikk at de skal gjøre det slik. Med mindre en trafikkstasjon har noen sære ideer (forsåvidt ikke utenkelig). Man må booke time i forkant. De har lagt om fra drop-in som et koronatiltak. Mannen min måtte reise til en trafikkstasjon lenger unna for å ta teoriprøven, da det var fullt på den som er nærmest oss. Anonymkode: 22b60...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. august 2020 #17 Del Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man må booke time i forkant. De har lagt om fra drop-in som et koronatiltak. Mannen min måtte reise til en trafikkstasjon lenger unna for å ta teoriprøven, da det var fullt på den som er nærmest oss. Anonymkode: 22b60...428 Les innlegget mitt igjen. At man må bestille time var ikke delen jeg var uenig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #18 Del Skrevet 26. august 2020 På 17.8.2020 den 23.41, ajarRun skrev: Du innbiller deg at det sitter noen vegvesen ansatte oppe midt på natten og legger ut timer? De der folka jobber kun mellom 08:20 og 11:30 og 12:30 og 15:00, utenom utallige kaffepauser. Automatikk, har du hørt om det? Det er selvfølgelig en forhåndsinnstilling. Når klokka bikker midnatt skjer det «magiske»; det legges ut ledige timer. Sånn er det bare! Anonymkode: bd108...298 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #19 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg har fortsatt gyldig teori, den går ut om et par måneder, men kjøreskolen får ikke til å bestilte ny oppkjøring for meg, før den går ut. Derfor måtte jeg bestille ny teori først. Satt oppe til 23:57, logget inn på websiden og satt der reloaded/refreshet websida. Valgte dato og klokkeslett i tabellen på forhånd, og med engang det kom opp ledige timer der, tok jeg den jeg valgte. Altså, kl 00:00 dukka det virkelig opp ledige timer for dagen to uker fremover, så det absolutt funker. Og, rett etter gikk jeg inn igjen, bare for å se, og 00:02 var alle timene allerede tatt! Så dette er nå sånn som å kjøpe konsertbilletter, haha, man MÅ være der på siden på riktig tidspunkt, og man må være kjapp. Det er selvsagt absolutt ingen grunn til at det skal være slik, og Vegvesen burde ordne opp i det. Men slik er det nå. Anonymkode: b7981...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå