AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Hei! Er det noen som sliter med OCD her inne? Jeg sliter med OCD til tider, og nå er det ekstra ille... Tvangstankene er der konstant... Jeg kan nesten ikke gjøre noen ting uten at tankene dukker opp og ødelegger dagen... Dersom jeg utfører visse handlinger, forsvinner angsten, men den kommer fort tilbake igjen... Fortell meg gjerne hva dine tvangstanker og -handlinger går ut på! Anonymkode: c7855...693
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Jeg har ikke diagnose OCD på papiret, men jeg skåret høyt på tvangstanker på en sånn generell test jeg tok. Det var fokus på andre diagnoser der jeg var så det ble bare ikke. Men hos meg er det slik at jeg føler skam om jeg ikke er utslitt en dag. Jeg er jo utslitt på en måte men det er tankene og ikke i kroppen. Jeg føler ikke jeg har fortjent å ha det bra. Jeg må trene nesten hver dag for ellers tror jeg at jeg blir dvask. Jeg har tankekjør hele tiden. Jeg lurer alltid på ting. Jeg går inn på forum for å spørre om alt. Når folk gir forskjellige svar enten det er i virkeligheten eller forum så hører jeg alltid på de mest negative fordi jeg tenker at negative folk har somregel rett og at jeg er naiv og velger det behagelige om jeg hører på de positive. Jeg liker å reise og oppleve ting men føler jeg bare bidrar til å forurense miljøet så jeg har dårlig samvittighet oppi det hele. Egentlig burde jeg bare holde meg på hjemstedet hele tiden. Og nå som vi har sosiale media osv så kan vi vel bare se på stedene på nett... 😕 Jeg kan ikke drikke alkohol fordi alt jeg gjør med alkohol innabords er falsk og skader meg. Jeg kan ikke mikse enkelte farger på klærne. Jeg kan ikke kjøpe nye klær eller kroppspleie før jeg har brukt opp det jeg har. Anonymkode: 9215e...786
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg kan bruke evigheter på å sjekke om døra er låst når jeg går et sted. Jeg bruker evigheter på å se om komfyren er av eller kaffetrakteren... Anonymkode: 9215e...786
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå